Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Miliónový email - 8-krokový plán, jak emailem více prodávat a méně obtěžovat

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2015
Formát: brožovaná; 150 x 210mm; 106 stran kniha
Cena: 227 Kč běžně 299 Kč
Přidat 'Miliónový email - 8-krokový plán, jak emailem více prodávat a méně obtěžovat' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

Na prodejně: (za běžnou cenu)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Celou noc jsem nespal a vážil každé slovo. Bude to fungovat? To ráno, kdy jsem pak odeslal svůj první miliónový email, nelze zapomenout. Bylo 8:05. Odeslat. Na necelých 8 tisíc lidí v mé tehdejší databázi odešel nejdůležitější email v mém životě. Prodával jsem můj online kurz a prodejní video trvalo 28 minut. Byla to nekonečná půlhodina. A pak se objevila první objednávka. Po pár minutách další. První hodina skončila výnosem 546.250 Kč. Na konci dne bylo 332 objednávek za 1,9 miliónu korun. Můj první Miliónový email.
Jak používáte email v byznyse Vy? Tahle kniha změní váš pohled na email. Prezentuje 8-krokový plán, jak emailem více prodávat a méně obtěžovat. Kniha poprvé v češtině odhaluje tajemství úspěšného firemního email marketingu. Učí 8 kroků vedoucí k vysoce efektivní komunikaci a péči o zákazníka emailem.
Zajistěte si, aby vám internet sloužil, ne aby vás vysával. Zajistěte, abyste emailem neposílali obtěžující prodejní spam, ale inspirující magnetický obsah, na který se budou lidé těšit, skrz který si vás zamilují a tím také vaše produkty.
Zapojte email a email marketing do vašeho podnikání a posuňte komunikaci se zákazníky na vyšší úroveň. Kniha Miliónový email, nejprodávanější kniha o email marketingu u nás vám v tom pomůže. Získáte výsledky, o kterých sníte.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-260-7692-6
  • EAN: 9788026076926

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele