Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 11.10.2007
Formát: 17×24 cm, 1048 stran
Cena: 1 274 Kč běžně 1 499 Kč
Přidat 'Moderní marketing - 4. evropské vydání' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-1545-2
  • EAN: 9788024715452

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


O autorech
Philip Kotler
Je držitelem čestné profesury S. C. Johnson and Son v oboru mezinárodní marketing na J. L. Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a titul Ph.D. na MIT, oba v oboru ekonomie. Je autorem publikace Marketing management: Analysis, Planning, Implementation and Control (Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola), několika dalších úspěšných knih a více než stovky článků v renomovaných odborných časopisech. Jako jediný získal třikrát cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší článek roku v časopise Journal of Marketing. Obdržel řadu dalších významných ocenění, včetně Ceny Paula D. Converse udělované American Marketing Association za "význačný přínos pro teorii marketingu" a Cenu Stuarta Hendersona Britta pro Marketéra roku. Byl prvním, kdo roku 1985 obdržel dvě významná ocenění: Nejlepší pedagog roku v oboru marketing udělovanou American Marketing Association a Cenu Philipa Kotlera za vy
nikající marketingovou práci ve zdravotnictví. Dr. Kotler byl ředitelem American Marketing Association. Poskytoval konzultantské služby v oblasti marketingové strategie pro řadu amerických i zahraničních firem.
Veronica Wong, BSc., MBA (Bradford), Ph.D. (Manchester)
Členka Royal Society of Arts, RSA, členka Chartered Institute of Marketing, CIM, je profesorkou marketingu a vedoucí Marketing Group na Aston Business School. Dále je místopředsedkyní pro konference European Marketing Academy, EMAC a členkou Economic and Social Research Council, ESRC. Narodila se v Malajsii, kde vystudovala a získala svůj první akademický titul. Dr. Wong pracovala na University of Loughborough a University of Warwick. Byla pedagožkou v Malajsii a pracovala v britských Ciba Laboratories. Pracovala pro celou řadu mezinárodních firem a vládních i soukromých organizací, které se zabývaly výrobkovou inovací a jejím řízením, včetně Poradního sboru pro inovace britského ministerstva průmyslu a obchodu a Marketing Council. Publikovala více než šedesát příspěvků v renomovaných časopisech, mezi něž patří Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, Technovation a Industrial Marketing Management.
John Saunders, BSc. (Loughborough), MBA (Cranfield), Ph.D. (Bradford)
Člen EMAC, člen British Academy of Management (BAM), člen Chartered Institute of Marketing, člen Royal Society of Arts, RSA je profesorem marketingu, děkanem Aston Business School a prorektorem Aston University. Dříve pracoval pro společnosti Hawker Siddley a British Aerospace a také jako konzultant pro mnoho renomovaných organizací, mezi jinými pro Rolls-Royce, Unilever, Nestlé, Ford, Evropskou komisi, britský Úřad vlády a pro singapurskou vládu. Je děkanem senátu CIM, členem řídícího výboru EFMD a akreditační komise AACS International. Jeho zkušenosti na mezinárodním poli zahrnují udělování akreditací EQUIS a AACSB ekonomickým školám. Pomáhal při celonárodním hodnocení kvality výzkumu ve Velké Británii, v Nizozemí a na Novém Zélandu. Je autorem díla The Marketing Initiative (Marketingová iniciativa) a spoluautorem publikací Marketing Strategy (Marketingová strategie) a Competitive Positioning (Konkurenční positioning). Publikoval přes osmdesát citovaných článků v
časopisech, jako je Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Marketing Science, Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, či International Journal of Research in Marketing.
Gary Armstrong
Je profesorem a vedoucím katedry marketingu na Kenan-Flagler Business School při University of North Carolina v Chapel Hill. Titul Ph.D. v oboru marketing získal na Northwestern University. Je autorem celé řady článků publikovaných v renomovaných odborných časopisech a pracoval jako konzultant v oblasti marketingové strategie pro mnoho firem. Jeho skutečnou láskou je však pedagogická práce. Velmi se angaž


Přihlášení uživatele