Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Moderní marketing - 4. evropské vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Doprava zdarma
Autor: Armstrong Gary Kotler Philip Saunders John Wong Veronica
Vydavatel: Grada
Publikováno: 11.10.2007
Formát: 17×24 cm, 1048 stran
Cena: 1 274 Kč ( 1 158 Kč bez DPH)
Ušetříte 225 Kč (15%)
Běžná cena 1 499 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
U dodavatele vyprodáno.

Poslední aktualizace: 26.2.2017 23:26

Anotace

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-1545-2
  • EAN: 9788024715452

Publikace od stejného autora

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Chaotika

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Chaotika - Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 480 Kč

Ušetříte: 130 Kč 27 %

Naše cena: 350 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Makroekonomie, základní kurz, 3.vydání

Autor: Pavelka Tomáš

Běžná cena: 183 Kč

Ušetříte: 27 Kč 15 %

Naše cena: 156 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Mikroekonomie - základní kurs, 11. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 151 Kč

Ušetříte: 23 Kč 15 %

Naše cena: 128 Kč

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Černá labuť - Následky vysoce nepravděpodobných událostí

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 450 Kč

Ušetříte: 108 Kč 24 %

Naše cena: 342 Kč

Makroekonomie, základní kurz - cvičebnice, 2. vydání

Autor: Pošta Vít

Běžná cena: 352 Kč

Ušetříte: 53 Kč 15 %

Naše cena: 299 Kč

Úvod do studia práva - (2. vydání – aktualizované dle nového občanského zákoníku)

Autor: Michal Spirit

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Františkánství v kontaktech s jiným a cizím

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 151 Kč

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Rehabilitace v klinické praxi

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 500 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 275 Kč

Chaotika

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Od A až do Z I. - Souhrné vydání nejlepších povídek I

Autor: Roald Dahl

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 65 Kč 26 %

Naše cena: 184 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Dialog teorií - Filozofická dilemata výzkumu mezinárodních vztahů

Autor: Pavel Barša

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 36 Kč 24 %

Naše cena: 113 Kč

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 39 Kč 20 %

Naše cena: 156 Kč

Od A až do Z II. - Souhrné vydání nejlepších povídek II

Autor: Roald Dahl

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 65 Kč 26 %

Naše cena: 184 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Základy obchodního práva, 3. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 99 Kč

Ušetříte: 15 Kč 15 %

Naše cena: 84 Kč

Kolektivní paměť

Autor: Maurice Halbwachs

Běžná cena: 360 Kč

Ušetříte: 86 Kč 24 %

Naše cena: 274 Kč

Hovězí kostky

Autor: Emil Hakl

Běžná cena: 278 Kč

Ušetříte: 67 Kč 24 %

Naše cena: 211 Kč

Personální práce v malých a středních firmách - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Koubek Josef

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 60 Kč 15 %

Naše cena: 339 Kč

Tropika diskursu. - Kulturně-kritické eseje

Autor: Hayden White

Běžná cena: 270 Kč

Ušetříte: 65 Kč 24 %

Naše cena: 205 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


O autorech
Philip Kotler
Je držitelem čestné profesury S. C. Johnson and Son v oboru mezinárodní marketing na J. L. Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a titul Ph.D. na MIT, oba v oboru ekonomie. Je autorem publikace Marketing management: Analysis, Planning, Implementation and Control (Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola), několika dalších úspěšných knih a více než stovky článků v renomovaných odborných časopisech. Jako jediný získal třikrát cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší článek roku v časopise Journal of Marketing. Obdržel řadu dalších významných ocenění, včetně Ceny Paula D. Converse udělované American Marketing Association za "význačný přínos pro teorii marketingu" a Cenu Stuarta Hendersona Britta pro Marketéra roku. Byl prvním, kdo roku 1985 obdržel dvě významná ocenění: Nejlepší pedagog roku v oboru marketing udělovanou American Marketing Association a Cenu Philipa Kotlera za vy
nikající marketingovou práci ve zdravotnictví. Dr. Kotler byl ředitelem American Marketing Association. Poskytoval konzultantské služby v oblasti marketingové strategie pro řadu amerických i zahraničních firem.
Veronica Wong, BSc., MBA (Bradford), Ph.D. (Manchester)
Členka Royal Society of Arts, RSA, členka Chartered Institute of Marketing, CIM, je profesorkou marketingu a vedoucí Marketing Group na Aston Business School. Dále je místopředsedkyní pro konference European Marketing Academy, EMAC a členkou Economic and Social Research Council, ESRC. Narodila se v Malajsii, kde vystudovala a získala svůj první akademický titul. Dr. Wong pracovala na University of Loughborough a University of Warwick. Byla pedagožkou v Malajsii a pracovala v britských Ciba Laboratories. Pracovala pro celou řadu mezinárodních firem a vládních i soukromých organizací, které se zabývaly výrobkovou inovací a jejím řízením, včetně Poradního sboru pro inovace britského ministerstva průmyslu a obchodu a Marketing Council. Publikovala více než šedesát příspěvků v renomovaných časopisech, mezi něž patří Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, Technovation a Industrial Marketing Management.
John Saunders, BSc. (Loughborough), MBA (Cranfield), Ph.D. (Bradford)
Člen EMAC, člen British Academy of Management (BAM), člen Chartered Institute of Marketing, člen Royal Society of Arts, RSA je profesorem marketingu, děkanem Aston Business School a prorektorem Aston University. Dříve pracoval pro společnosti Hawker Siddley a British Aerospace a také jako konzultant pro mnoho renomovaných organizací, mezi jinými pro Rolls-Royce, Unilever, Nestlé, Ford, Evropskou komisi, britský Úřad vlády a pro singapurskou vládu. Je děkanem senátu CIM, členem řídícího výboru EFMD a akreditační komise AACS International. Jeho zkušenosti na mezinárodním poli zahrnují udělování akreditací EQUIS a AACSB ekonomickým školám. Pomáhal při celonárodním hodnocení kvality výzkumu ve Velké Británii, v Nizozemí a na Novém Zélandu. Je autorem díla The Marketing Initiative (Marketingová iniciativa) a spoluautorem publikací Marketing Strategy (Marketingová strategie) a Competitive Positioning (Konkurenční positioning). Publikoval přes osmdesát citovaných článků v
časopisech, jako je Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Marketing Science, Journal of International Business Studies, Journal of Product Innovation Management, či International Journal of Research in Marketing.
Gary Armstrong
Je profesorem a vedoucím katedry marketingu na Kenan-Flagler Business School při University of North Carolina v Chapel Hill. Titul Ph.D. v oboru marketing získal na Northwestern University. Je autorem celé řady článků publikovaných v renomovaných odborných časopisech a pracoval jako konzultant v oblasti marketingové strategie pro mnoho firem. Jeho skutečnou láskou je však pedagogická práce. Velmi se angaž

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele