Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Moderní sekretářka - Moderní kancelář

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: kolektiv
Vydavatel: PRAGMA
Publikováno: 2003
Formát: Vázaný
Cena: 174 Kč ( 158 Kč bez DPH)
Ušetříte 174 Kč (50%)
Běžná cena 348 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (8ks) - expedujeme do 1 pracovního dne

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (8ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
U dodavatele vyprodáno.

Poslední aktualizace: 1.5.2017 03:41

Anotace

Jak dosahovat úspěchů v dnešním kancelářském prostředí
Jak používat nejmodernější kancelářskou technik;
jak připravovat profesionální obchodní dokumenty;
jak volit efektivní postupy kancelářské práce;
jak utvářet svou profesní kariéru a mnoho dalších užitečných tipůNový rádce pro kancelářské profesionály je kompletní průvodce dnešní kanceláří, ať velkou či malou, a je natolik dobrý, že dokáže udělat z vaší sekretářky sekretářku dokonalou. Každý kancelářský profesionál v ní najde užitečné informace o běžných obchodních a kancelářských procedurách. Najde zkrátka vše, co potřebuje vědět o následujících důležitých oblastech:
Lidé: Osvojí si, jak řídit svou kariéru, od hledání prvního zaměstnání po plánování postupu, a jak využívat při tvorbě kariéry internet. Užitečné rady pro spolupráci se šéfem a spolupracovníky, o hospodaření s časem a hodnocení vlastního pracovního výkonu.
Informace: Naučí se, jak správně připravovat dokumenty, od e-mailových vzkazů po obchodní zprávy. Osvojí si vhodné formátování každého dokumentu. Začne bez problémů zvládat podrobné informace o korespondenci a komunikaci a vše, co potřebuje vědět o efektivním využívání nových technologií.
Procedury: Elektronická kancelář představuje nové možnosti a kapacity ukládání a správy obchodních záznamů a jiných informací. Naše kniha naučí, jak využívat nejmodernější technologii při zpracování textů, správě záznamů a vedení účtů. Kapitoly o základech obchodního práva, o plánování a realizaci schůzí a konferencí a o přípravě obchodních cest poskytnou základní informace o všem, co je při těchto činnostech důležité.
Naučí bez nesnází, jak provozovat kancelář on-line, rozvíjet profesionální kariéru, budovat mezilidské vztahy, telekomunikovat, zpracovávat poštu, tvořit dokumenty, zachovávat zásady obchodního stylu, korespondovat, zpracovávat informace, organizovat schůze a konference, cestovat doma i v cizině, zvládat bez potíží účetnictví, obchodní právo a psát obchodní dopisy v angličtině.
Informace jsou podávány jasným, přehledným způsobem. Text je doplněn množstvím tabulek, grafů a příkladů a zajišťuje snadné pochopení důležitých témat.
Je to zkrátka encyklopedie, bez které se neobejde žádná pořádná kancelář

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7205-931-9
  • EAN: 9788072059317

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele