Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

>Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: česky
Publikováno: 21.06.2017
Formát: 160×235 320 stran
Cena: 339 Kč běžně 399 Kč
Přidat 'Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788027104192

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



G K podpis SKY
Letní čtení

Přihlášení uživatele