Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Nebojte se upřímnosti - Průvodce na cestě k vytváření dobrých vztahů v práci

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Shari Harley
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 21.01.2015
Formát: brožovaná; 145 x 205mm; 168 stran kniha
Cena: 210 Kč ( 191 Kč bez DPH)
Ušetříte 59 Kč (22%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 29.4.2017 11:41

Anotace

Všichni víme, jak se cítíme, když k nám kolegové nejsou upřímní a mluví o nás za našimi zády. Nebo když s námi někdo z dlouholetých přátel zničehonic přeruší veškeré kontakty, aniž nám cokoliv vysvětlí. Nebo někdo z vašich známých dostane výpověď bez jakéhokoli vysvětlení. Tyto situace jsou vždy frustrující a vytvářejí napětí. Příčinou všech problémů s tím spojených je nedostatek upřímnosti v mezilidských vztazích. Mnozí lidé si „upřímnost“ spojují se špatnými zprávami. Říkají si, že svým přátelům a kolegům prokazují laskavost, když jim neříkají pravdu či neposkytují otevřenou zpětnou vazbu. To však není laskavost, je to spíše pasivita, popř. zbabělost, která nikomu nepomůže. Upřímnost totiž neznamená špatné zprávy a firemní kultura založená na upřímnosti nezbytně nemusí znamenat nepříjemné konfrontace.
Kniha Nebojte se upřímnosti je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým způsobem trestáni. Přináší mnoho užitečných tipů, doporučení a rad, které čtenáře učí zvládat obtížné situace a rozvíjet vztahy založené na důvěře a otevřenosti. Na řadě příkladů vám ukáže, jak překonat tendenci většiny lidí mluvit spíše o vás než s vámi, jak zdvořile, ale jasně vyjádřit, co od druhých očekáváme, jak poskytovat zpětnou vazbu při řešení v nezáviděníhodných situací, a poskytne vám celou řadu dalších – nezřídka vtipných – ukázek z běžného chodu rozmanitých pracovních týmů a společností. „Pokud chcete převzít kontrolu nad svou kariérou, převezměte kontrolu nad svými pracovními vztahy," říká autorka a dodává: „Ptejte se lidí, co od vás potřebují, co chtějí a co očekávají. Vztahy a komunikaci v práci zlepšíme tím, že do nich vneseme upřímnost. V tom je celé tajemství.“
Shari Harley je absolventkou Denverské a Washingtonské univerzity. V roce 2007 založila vlastní poradenskou firmu Candid Culture. Je uznávanou lektorkou, jejíž přednášky, poradenská práce i kursy jsou známy po celých Spojených státech. Cílem jejích tréninků je vrátit na pracoviště kulturu upřímnosti a vytvářet prostředí, v němž se manažeři a zaměstnanci nemusí bát mluvit otevřeně. Žije v Denveru ve státě Colorado.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-277-2
  • EAN: 9788072612772

Informace:

Překlad Hana Škapová

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele