Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Největší představitelé marketingu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Sultan Kermally
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 120 stran - brožovaná lepená Kniha 120 stran
Cena: 140 Kč ( 127 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (22%)
Běžná cena 180 Kč
Dostupnost: Skladem (3ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (3ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 18.1.2017 09:42

Anotace

Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi: Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025110133

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: -76 Kč -51 %

Naše cena: 225 Kč

Značka: od vize k vyšším ziskům

Autor: Leslie De Chernatony

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Autor: Lionel Salem

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Mezinárodní marketingový management

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 195 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

Běžná cena: 210 Kč

Ušetříte: 46 Kč 22 %

Naše cena: 164 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 730 Kč

Ušetříte: 110 Kč 15 %

Naše cena: 620 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Jak na média

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 250 Kč

Ušetříte: 275 Kč 22 %

Naše cena: 975 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 85 Kč 22 %

Naše cena: 302 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 445 Kč

Ušetříte: 98 Kč 22 %

Naše cena: 347 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Autor: Don Failla

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

STICKY MARKETING - JAK ZAUJMOUT, ZÍSKAT A UDRŽET SI ZÁKAZNÍKY

Autor: Grant Leboff

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a…

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 55 Kč 15 %

Naše cena: 314 Kč

Jak přivolat déšť-Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

I zázrak potřebuje reklamu

Autor: Jan Cézar

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele