Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Nekonvenční myšlení - 17 pravidel pro vítězství v byznysu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 25.10.2007
Formát: 17×24 cm, 208 stran
Cena: 237 Kč ( 215 Kč bez DPH)
Ušetříte 42 Kč (15%)
Běžná cena 279 Kč
Dostupnost:

Anotace

Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet ''jinak'', nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-1741-8
  • EAN: 9788024717418

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Anja Förster a Peter Kreuz jsou odborníky na novátorské myšlení v podnikání. Sami úspěšně podnikají, jsou autory několika knih a studií o byznysu, přednášejí na akcích v Evropě a USA. Mezi jejich zákazníky patří firmy jako BMW, IBM, Microsoft, Siemens, Schwarzkopf a Xerox.
www.differentthinking.de


Přihlášení uživatele