Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky v globální světové ekonomice

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 5.8.2014
Formát: brožovaná 208 stran
Cena: 351 Kč běžně 390 Kč
Přidat 'Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky v globální světové ekonomice' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace



Kniha je zaměřena na nejvýše aktuální otázky. Jejím cílem je identifikovat, jakými charakteristikami se vyznačuje současný ekonomický systém a jaký dopad mají změny vnějšího prostředí a měnícího se ekonomického systému na fungování podniků.
Vývoj posledních desetiletí v reálné ekonomice a také vývoj v ekonomické vědě ukazují, že i když je hospodářské světové prostředí stále složitější, základní ekonomické zákonitosti zůstávají v platnosti. Konkurenceschopnost ekonomických subjektů může být zlepšena specifickými vztahy mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci nebo horizontálními řídicími systémy či například zvláštními postupy v managementu, ale stále je určována především schopností dosáhnout vysoké produktivity práce. Moderní ekonomika se vyznačuje především extrémní složitostí, specializací a dalšími znaky. Nepředstavuje však nějaké další vývojové stadium v oblasti základních ekonomických vztahů a zákonitostí.

Obsah
1. Konkurenční prostředí v ČR na začátku třetího tisíciletí
2. Správa společností a organizační struktury
3. Zaměstnanci a nové úlohy personálního managementu
4. Výkonnost podniku a její řízení optikou roku 2020
5. Slouží insolvenční řízení jako proces nové alokace kapitálu?
6. Specifika síťových odvětví a dopad regulace do výkonnosti firem
7. Význam a vývoj produkce a spotřeby obnovitelných zdrojů energie
8. Budoucnost konkurenceschopnosti českých podniků

Za každou kapitolou jsou odkazy na aktuální související literaturu, shrnutí kapitoly a klíčová slova. Součástí publikace je také rejstřík.

Kniha je určena především manažerům podniků, a to bez ohledu na to, ve kterém odvětví hospodářství působí. Naleznou zde aktuální informace, které jim umožní lépe pochopit změny vnějšího prostředí, a také inspiraci, jak na tyto změny vhodně reagovat, aby jejich podnik i v tomto složitém prostředí na vysoce konkurenčních trzích obstál.
Publikaci lze doporučit také studentům vysokých škol ekonomického zaměření, zejména těm, kteří studují obory podniková ekonomika, management a personalistika.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788074005374

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele