Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ogilvy o reklamě, 4. vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2007
Formát: A5 224 stran
Cena: 694 Kč ( 631 Kč bez DPH)
Ušetříte 196 Kč (22%)
Běžná cena 890 Kč
Dostupnost:

Anotace

"Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou ""původní"" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny Hana Škapová. "

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-154-6
  • EAN: 9788072611546

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele