Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie
(Produkt nebyl zatím hodnocen)
https://static.levneucebnice.cz/files/photos/l/f/f36956e330c2fcf0d6f8bb3d2a5a713ad7f816cd.gif?v=2
Vydavatel: | Atemi |
---|---|
Publikováno: | 2002 |
Formát: | brožovaná, 160 stran, 23 × 30 cm, česky |
Anotace
Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je
toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno
veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá
pozornost,v současné době neexistuje nic, co by elitu komerční
fotografie a její práci představilo.V knize je představeno 15
autorů (Tomáš Bém, Tomáš Beran, Adam Holý, Ondřej Kavan,Anna
Kovačičová, Standa Merhout, Ondřej Pýcha, Jan Saudek, Tono Stano,
Jaroslav Šimandl,Dušan Šimánek, Petr Škvrně, Goran Tačevski, Jiří
Turek, Adolf Zika), kteří výrazně ovlivnili v uplynulýchvíce jak
deseti letech směr, kterým se obor ubírá, a především o jejich
práci naše kniha je. Profily jednotlivých autorů se skládají z
obsáhlého dotazníku, několikastránkového portfolia výběremtěch
nejlepších, nejzajímavějších, nejatraktivnějších či
nejkontroverznějších realizací a příběhem jednéz fotografií.
Situací v oboru a na mediální scéně se zaobírá obsáhlá úvaha.
Kategorie
Knihovnické kódy
- ISBN: 80-238-8197-3
- EAN: 9788023881974