Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Tomáš Třeštík
Vydavatel: Atemi
Publikováno: 2002
Formát: brožovaná, 160 stran, 23 × 30 cm, česky
Cena: 623 Kč ( 566 Kč bez DPH)
Ušetříte 197 Kč (24%)
Běžná cena 820 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá pozornost,v současné době neexistuje nic, co by elitu komerční fotografie a její práci představilo.V knize je představeno 15 autorů (Tomáš Bém, Tomáš Beran, Adam Holý, Ondřej Kavan,Anna Kovačičová, Standa Merhout, Ondřej Pýcha, Jan Saudek, Tono Stano, Jaroslav Šimandl,Dušan Šimánek, Petr Škvrně, Goran Tačevski, Jiří Turek, Adolf Zika), kteří výrazně ovlivnili v uplynulýchvíce jak deseti letech směr, kterým se obor ubírá, a především o jejich práci naše kniha je. Profily jednotlivých autorů se skládají z obsáhlého dotazníku, několikastránkového portfolia výběremtěch nejlepších, nejzajímavějších, nejatraktivnějších či nejkontroverznějších realizací a příběhem jednéz fotografií. Situací v oboru a na mediální scéně se zaobírá obsáhlá úvaha.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-238-8197-3
  • EAN: 9788023881974

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele