Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Politika a politický marketing

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Landovský Potůček Prorok Říha Štědroň
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Jazyk: čeština
Publikováno: 16.4.2013
Formát: kniha 272 stran
Cena: 502 Kč ( 456 Kč bez DPH)
Ušetříte 88 Kč (15%)
Běžná cena 590 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace



V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenční výhody.

Politické kampaně mají vždy svůj marketingový charakter, přitom v průběhu času se zvyšuje jejich sofistikovanost a využívání marketingových metod. Politický marketing můžeme charakterizovat jako proces, prostřednictvím kterého jsou političtí kandidáti (politické ideje) nasměrováni na voliče takovým způsobem, aby uspokojili jejich politické potřeby a získali tak jejich podporu.

Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi).

Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-448-3
  • EAN: 9788074004483

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele