Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jan Halada Osvaldová Barbora
Vydavatel: Libri
Publikováno: 2007 (3. rozšířené vydání)
Formát: 1× kniha, brožovaná, 300 stran, 14,5 × 20,5 cm, česky
Cena: 220 Kč ( 200 Kč bez DPH)
Ušetříte 70 Kč (24%)
Běžná cena 290 Kč
Dostupnost: Nedostupné

Informace o dostupnosti

Produkt v současné chvíli nelze objednat z důvodu delší dostupnosti, či úplného rozebrání.

Anotace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7277-266-7
  • EAN: 9788072772667

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele