Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 192 stran - brožovaná lepená Kniha 192 stran
Cena: 223 Kč běžně 299 Kč
Přidat 'Proč už neplatí tradiční marketing' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců - proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost - jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025115367

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele