Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Proč už neplatí tradiční marketing

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Adrian Ryans Dominique Turpin Jacquez Horovitz Jean-Pierre Jeannet John Walsh Kamran Kashani Sean Meehan
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 192 stran - brožovaná lepená Kniha 192 stran
Cena: 233 Kč ( 212 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 27.4.2017 07:21

Anotace

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců - proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost - jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025115367

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele