Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Programování her v Macromedia Flash MX

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jobe Makar
Vydavatel: Computer Press
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 524 stran - vázaná s laminovaným potahem Kniha + CD ROM (10% DPH) 524 stran
Cena: 466 Kč ( 424 Kč bez DPH)
Ušetříte 131 Kč (22%)
Běžná cena 597 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.5.2017 12:52

Anotace

Toužíte-li se stát tvůrcem počítačových her, které budou sklízet obdiv, nebo vás už prostě nudí hry, které máte, a chtěli byste se pustit konečně do vlastní, nenechte své odhodlání a kreativitu dřímat! Zvládáte-li základy Flashe a nebojíte se trochy programování, s nejproslulejší knihou v oboru máte jedinečnou šanci. V překladu Macromedia Flash MX Game Design Demystified – knihy přímo z dílny Macromedia Pressu, z pera jednoho z nejlepších programátorů flashových her vůbec -- najdete vše, co potřebujete k tomu, abyste mohli hry začít programovat a dotáhnout je k dokonalosti: informace, vysvětlení, postupy a příklady, ale i potřebný software (na doprovodném CD). Devatenáct kapitol knihy představuje třináct tématických celků a šest konkrétních her. V první části se seznámíte se světem počítačových her, terminologií a základními herními žánry. Poznáte. že kromě zábavy a hraní vyžaduje tvorba hry nápad a plán. Ve druhé části důkladně proberete jednotlivé mechanismy, které tvoří podstatu každé hry (mj. trigonometrii, detekce kolizí, grafiku, dlaždicový svět či umělou inteligenci) a tuto část zakončíte tvorbou online chatovacího systému, bez něhož není myslitelná žádná hra pro více hráčů. V kapitolách třetí části, vyzbrojeni obecnými znalostmi, již budete pracovat na konkrétních hrách (např. Hledání slov, plošinová Ice World nebo víceuživatelská Don't Fall). U každé také bude naznačeno, jak tyto hry ve vlastní režii vylepšit a zdokonalit. Kniha přináší zejména: - Srozumitelné a podrobné návody na vytváření multiplatformních her, včetně her pro více hráčů a chatů - Pokročilé techniky detekce kolizí a reakce na ně - Stručné minimum z matematiky a fyziky nutné pro tvorbu her - Doporučení experta, jak vymýšlet úspěšné herní plány - Moderní techniky dynamických zvukových efektů - Využití umělé inteligence pro zvýšení složitosti a vylepšení interaktivity her - Všestranné pokrytí izometrických her a dlaždicových světů - Zabezpečení (šifrování) zdrojových souborů a seznamů nejvyšších skóre Přiložené CD obsahuje: - Flash MX (30-denní cvičnou verzi pro Windows i Macintosh) - Víceuživatelský server ElectroServer - Veškeré zdrojové soubory příkladů z knihy (pro Windows i Macintosh) - 8 dalších her k vlastnímu zkoumání, úpravám – a samozřejmě i hraní!

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025103487

Informace:

Věk od 15
Edice Kompletní/Velký průvodce
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele