Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Psychologie pro ekonomy a manažery - 3., aktualizované a doplněné vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 264 stran 264 stran
Cena: 271 Kč ( 246 Kč bez DPH)
Ušetříte 48 Kč (15%)
Běžná cena 319 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Nové vydání oblíbené publikace opět připravily zkušené autorky z katedry psychologie a sociologie řízení na VŠE v Praze. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, manažerům, personalistům a psychologům. Třetí vydání je doplněno především o nové příklady a údaje z praxe, aktualizována je problematika bezpečnosti práce, metody motivace a stimulace pracovníků, otázky problémového jednání pracovníků a další témata. Díky knize se dozvíte, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost pracovníka, jeho spolehlivost a únavu, a jak pracovní podmínky pro člověka optimalizovat. Dále se seznámíte s tím, jaký je vztah mezí osobností jedince a jeho předpoklady pro práci, jak s ohledem k tomu vybírat pracovníky, jak je motivovat a zvyšovat jejich pracovní spokojenost. Velkou pozornost autorky věnují mezilidským vztahům na pracovišti - osobnosti a působení manažera, komunikaci v organizaci, stimulaci a motivaci pracovníků, jejich hodnocení a fungování pracovní skupiny.
V knize jsou vysvětleny také základní psychologické pojmy, přiblíženy nejdůležitější psychologické směry a metodologie. Srozumitelný a čtivý text doplňují zajímavé příklady.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3809-3
  • EAN: 9788024738093

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele