Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Public relations

Autor:

(1x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 04.08.2015
Formát: 170 x 240 mm; 256 stran kniha
Cena: 297 Kč běžně 349 Kč
Přidat 'Public relations' do košíku

Dostupnost:

Na prodejně: (za běžnou cenu)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-5022-4
  • EAN: 9788024750224

Informace:

Edice Expert

Hodnocení


  • 5 / 5

    informace jsou jasné a stručné
    spoustu zdrojů mohu použít v diplomové práci
    kniha je základním zdrojem pro mou práci o PR
    zajimavé jsou informace z historie propagandy a PR - autorka je popisuje velice čtivým způsobem

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele