Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Medlíková Olga Šedivý Marek
Vydavatel: Grada
Jazyk: čeština
Formát: 17×24 cm, 144 stran 144 stran
Cena: 212 Kč ( 193 Kč bez DPH)
Ušetříte 37 Kč (15%)
Běžná cena 249 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.5.2017 03:36

Anotace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizacích: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4040-9
  • EAN: 9788024740409

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele