Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jacquie L. Etang
Vydavatel: Portál s.r.o
Jazyk: čeština
Publikováno: 09/2009
Formát: 235x175x20 mm Kniha 344 stran
Cena: 443 Kč ( 403 Kč bez DPH)
Ušetříte 132 Kč (23%)
Běžná cena 575 Kč
Dostupnost: Skladem (3ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (3ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 24.5.2017 13:37

Anotace

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7367-596-7
  • EAN: 9788073675967

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele