Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Regulace reklamy. Komentář

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2009
Formát: A5 344 stran
Cena: 657 Kč běžně 730 Kč
Nedostupné

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Předkládaná publikace přináší vybrané komentované právní předpisy (části předpisů), které jsou pro reklamu v ČR zásadní: zákon o regulaci reklamy, nekalou soutěž upravenou v obchodním zákoníku, speciální úpravu reklamy, teleshoppingu a sponzoringu v zákoně o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele. Komentář obsahuje poznatky z právní praxe, je rovněž doplněn o rozhodovací praxi orgánů dozoru, soudů, včetně Nejvyššího správního soudu. Součástí výkladu jsou i dokumenty EU vztahující se k reklamě. Publikace je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se touto problematikou zabývají, ale je koncipována jako pomůcka pro širší veřejnost (včetně zadavatelů, zpracovatelů a šiřitelů reklamy), ale i pro studenty vysokých škol oborů zaměřených na komunikační média.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-180-2
  • EAN: 9788074001802

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele