Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Reklama

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Josef Sudek
Vydavatel: Torst
Publikováno: 2008 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, vázaná, 84 stran, 22,5 × 28,5 cm, česky
Cena: 569 Kč ( 517 Kč bez DPH)
Ušetříte 180 Kč (24%)
Běžná cena 749 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 20ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 20ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7215-353-4
  • EAN: 9788072153534

Reklama v časech nevinnosti

Josef Chuchma, MF DNES, 10.1.2009

(...) Ale stejně jako předešlé části Sudkových "spisů" obsahuje kniha reklam i snímky, jež nepatří k běžně publikovaným. A také tento tematický svazek otevírá dveře úvahám jak o Sudkových tvůrčích schopnostech, tak o kontextu jeho díla. V případě reklamních prací mohou domýšlení souvislostí dokonce směřovat daleko od fotografického řemesla - k charakteru výrobků a reklam, potažmo až k charakteru dané doby.Josef Sudek byl ve dvacátých a třicátých letech avantgardistou. I v reklamní tvorbě využíval charakteristické znaky hledačského zobrazování: diagonální komponování čili "naklánění" obrazu, novátorská světelná aranžmá, sugestivní akcentování detailu. Útok na spotřebitelovy smysly vedl subtilními prostředky.

;

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele