Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jiří Mikeš Jitka Vysekalová
Vydavatel: Grada
Publikováno: 02.11.2010
Formát: 17×24 cm, 208 stran
Cena: 229 Kč ( 208 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (15%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3492-7
  • EAN: 9788024734927

Publikace od stejného autora

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 39 Kč 20 %

Naše cena: 156 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 89 Kč

Ušetříte: 18 Kč 20 %

Naše cena: 71 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: 20 Kč 10 %

Naše cena: 180 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Dějiny výtvarné kultury 1

Autor: Bohumír Mráz

Běžná cena: 187 Kč

Naše cena: 187 Kč

Základy ekologie a ochrany životního prostředí

Autor: Martin Braniš

Běžná cena: 225 Kč

Ušetříte: 38 Kč 17 %

Naše cena: 187 Kč

Český jazyk v kostce pro střední školy

Autor: Marie Sochrová

Běžná cena: 179 Kč

Ušetříte: 36 Kč 20 %

Naše cena: 143 Kč

Literatura v kostce pro střední školy

Autor: Marie Sochrová

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 119 Kč

Chemie pro studijní obory SOŠ a SOU nechemického zaměření

Autor: Jaroslav Blažek

Běžná cena: 179 Kč

Ušetříte: 36 Kč 20 %

Naše cena: 143 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Informatika a výpočetní technika pro střední školy - Teoretická učebnice

Autor: Pavel Roubal

Běžná cena: 129 Kč

Ušetříte: 28 Kč 22 %

Naše cena: 101 Kč

Fyzika pro netechnické obory SOŠ a SOU

Autor: I.štoll

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 29 Kč 18 %

Naše cena: 131 Kč

Tabulka - Matematické výrazy a vzorce

Autor: Rostislav Nebola

Běžná cena: 24 Kč

Ušetříte: 4 Kč 17 %

Naše cena: 20 Kč

Školní pravidla českého pravopisu… do každé aktovky - 2. vydání

Běžná cena: 189 Kč

Ušetříte: 49 Kč 26 %

Naše cena: 140 Kč

Let’s Talk Anew

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 179 Kč

Ušetříte: 38 Kč 21 %

Naše cena: 141 Kč

Čítanka I. k Literatuře v kostce pro SŠ

Autor: Marie Sochrová

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 119 Kč

NEW ENGLISH FILE PRE-INTERMEDIATE WORKBOOK

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 287 Kč

Ušetříte: 63 Kč 22 %

Naše cena: 224 Kč

Menschen A1/1 KB + DVD-ROM

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 34 Kč 15 %

Naše cena: 196 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Dějepis pro střední odborné školy (Scientia)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 263 Kč

Ušetříte: 37 Kč 14 %

Naše cena: 226 Kč

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 85 Kč 22 %

Naše cena: 302 Kč

NEW ENGLISH FILE PRE-INTERMEDIATE STUDENT´S BOOK + CZECH WORDLIST

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 557 Kč

Ušetříte: 123 Kč 22 %

Naše cena: 434 Kč

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 999 Kč

Ušetříte: 150 Kč 15 %

Naše cena: 849 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Reklama

Autor: Roman Kobiela

Běžná cena: 287 Kč

Ušetříte: 63 Kč 22 %

Naše cena: 224 Kč

Vybrané kapitoly z dějin kultury - Od pravěku do počátku 19. století

Autor: Alena Odehnalová

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: 48 Kč 24 %

Naše cena: 152 Kč

Mezinárodní ekonomické vztahy

Autor: Kubišta Václav

Běžná cena: 414 Kč

Ušetříte: 62 Kč 15 %

Naše cena: 352 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Ekonomika pro střední školy - Cvičebnice 2 - Podnikání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 38 Kč

Ušetříte: 6 Kč 16 %

Naše cena: 32 Kč

Menschen A1/1 Arbeitsbuch mit Audio-CD

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 215 Kč

Ušetříte: 43 Kč 20 %

Naše cena: 172 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Psychologie médií

Autor: Giles David

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Ogilvy o reklamě, 4. vydání

Autor: Ogilvy David

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Born to run - Zrozeni k běhu - Zapomenutý národ a tajemství nejlepších a nejšťastnějších běžců světa

Autor: Christopher Mcdougall

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 70 Kč 20 %

Naše cena: 279 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
• nezávislý poradce v oboru psychologie trhu, marketingové komunikace
• prezidentka České marketingové společnosti (ČMS)
• dříve ředitelka a předsedkyně představenstva a. s. MARKTEST
• předsedkyně Asociace psychologů trhu (APT)
• členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění (ESOMAR)
• členka Českomoravské psychologické společnosti (ČMPS)
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha a FSS MU Brno a na odborných konferencích. Kromě toho působí v porotě řady soutěží, jako je např. Znojemský hrozen, Zlatý středník, Duhová kulička nebo Duhový paprsek. Publikuje v odborných periodikách (Strategie, Marketing a komunikace, Marketing Magazín, Trend marketing, Psychologie Dnes, Psychologie v ekonomické praxi, Hospodářské noviny, Prosperita a další). Je častým hostem odborných diskusí v televizi i v rozhlase.
Jitka Vysekalová je autorkou či spoluautorkou knižních publikací Výzkum účinnosti propagace, Úvod do psychologie trhu, Ověřování účinnosti práce s veřejností, Zeptejte se zákazníka, Encyklopedie zahraničního obchodu, Základy psychologie trhu, Malý slovník propagace, Základy marketingu pro střední školy, Marketing, Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Reklama - Jak dělat reklamu, Veletrhy a výstavy, Image a firemní identita aj.
V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbeným citátem je výrok ­Oscara Wildea: "Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu." A dodala, že celý život vlastně podléhá pokušení začínat znovu a snažit se překročit "vlastní stín" - ovšem s výsledkem střídavým, neboť stejný autor také říká: "Veškeré umění je povrch i symbol zároveň. Ti, kdo jdou pod tento povrch, dělají to na vlastní nebezpečí."
Jinak má ráda posezení s přáteli při dobrém bílém víně.
Ing. Jiří Mikeš
Bývalý prezident Rady pro reklamu, dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur. Absolvent VŠE v Praze (1964). Působil jako propagační poradce v Rapidu, československé reklamní agentuře (1965-1976) a jako vedoucí oddělení propagace cestovního ruchu v Merkuru (1967-1989). V letech 1990-1992 byl ředitelem agentury McCann-Erickson a poradcem v agentuře Leo Burnett. Od roku 1992 řídil Asociaci reklamních agentur, která byla později přejmenována na Asociaci komunikačních agentur. Sedm let byl členem řídícího výboru Evropské asociace komunikačních agentur (EACA). Přednášel na Světovém kongresu reklamy, na Technologickém institutu v Dublinu, na Vídeňské univerzitě, na FAMU atd. Po odchodu do penze se věnuje výuce komerčních komunikací na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE. V roce 2000 byl za pedagogické zásluhy a spojení praxe s teorií jmenován na VŠE hostujícím profesorem. V roce 2004 byl vyhlášen jako první reklamní pracovník Admanem Česka. Pravidelně publikuje, a to
nejen v odborném tisku. Působí i jako textař a scenárista. Je dobrý tenista a kuchař amatér. Jeho syn je kreativním ředitelem agentury FCB Prague.

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele