Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Reklama

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Roman Kobiela
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 176 stran - brožovaná lepená Kniha 176 stran
Cena: 224 Kč ( 204 Kč bez DPH)
Ušetříte 63 Kč (22%)
Běžná cena 287 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 29.4.2017 02:11

Anotace

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami. Dozví se v něm: - proč a jak realizovat marketingový výzkum - které formy komunikace jsou efektivní a které již méně - že vytváření firemního stylu je běh na dlouhou trať - jak připravit vlastními silami inzerát - proč je podpora prodeje na místě velice účinná - jak se právně nespálit, které zákony je třeba znát a respektovat - které formy reklamy jsou zakázané - co existuje za nejnovější reklamní trendy a řadu dalších zajímavých informací. O autorovi: Roman Kobiela, Mgr., (1966) je absolventem Fakulty sociálních studií Masarykovy Univerzity Brno, katedry mediálních studií a žurnalistiky. Od začátku 90 let má bohaté zkušenosti v oblasti návrhů, realizace a prodeje reklam. Pracoval v obchodních odděleních tištěných a zvukových médií na pozicích vedoucího vydání a mediálního konzultanta. Je aktivní hudebník a autor řady titulů odborné hudební literatury, publikovaných rovněž v zahraničí.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025123003

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele