Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy

(1x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Autor: Jan Jindra
Vydavatel: Computer Press
Jazyk: čeština
Formát: 210x235 mm / 232 stran - brožovaná, šitá nitmi Kniha 232 stran
Cena: 311 Kč ( 283 Kč bez DPH)
Ušetříte 88 Kč (22%)
Běžná cena 399 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (nad 100ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu nad 100ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit. V knize se mimo jiné dozvíte jak: - Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků - Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení - Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky - Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů - Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem -Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru O autorovi: Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025131121

Informace:

Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně
Druh papíru - blok křídový lesklý 135g

Hodnocení

  • Ověřený zákazník
    21.5.2015 21:38 4

    Kniha je dobrá, obsahuje hodně kvalitních fotografií s postupem jak jich docílit. Čekala jsem, ale něco trošku jiného, méně kreativity a více technických informací a základní postupy. Takhle funguje spíše jako inspirace a v praxi ji zřejmě nevyužiji.

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele