Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy

Autor:

(1x)

Počet recenzí: 1

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 210x235 mm / 232 stran - brožovaná, šitá nitmi Kniha 232 stran
Cena: 298 Kč běžně 399 Kč
Přidat 'Reklamní a produktová fotografie - Kreativní techniky a neobvyklé postupy' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit. V knize se mimo jiné dozvíte jak: - Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků - Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení - Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky - Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů - Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem -Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru O autorovi: Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025131121

Informace:

Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně
Druh papíru - blok křídový lesklý 135g

Hodnocení


  • 4 / 5

    Kniha je dobrá, obsahuje hodně kvalitních fotografií s postupem jak jich docílit. Čekala jsem, ale něco trošku jiného, méně kreativity a více technických informací a základní postupy. Takhle funguje spíše jako inspirace a v praxi ji zřejmě nevyužiji.

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele