Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Rétorika pro lídry

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: Kniha
Cena: 298 Kč ( 271 Kč bez DPH)
Ušetříte 101 Kč (25%)
Běžná cena 399 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Chcete umět inspirovat a přesvědčit ostatní, tak jako to umí Obama? Závidíte mu jeho výjimečné komunikační schopnosti a myslíte si, že na to nemáte? Omyl. Komunikační techniky, přesvědčivý projev a získávání davů se lze naučit. Barack Obama vrátil do americké politiky sílu řečnictví. Projev po projevu „rozpaluje“ svou inspirující vizí, vzletnou rétorikou a charismatickým vystupováním miliony nadšených příznivců. Díky dobře zvládnuté schopnosti mluvit na veřejnosti nejen vyvolává bouřlivý potlesk, ale podněcuje v publiku nadšení pro opravdovou změnu. Obama dotáhl techniky, které z něj udělaly velmi úspěšného řečníka, k dokonalosti. Nechte se vést příkladem nejlepšího amerického řečníka současnosti a ovládněte umění přesvědčit. Pochopte pravidla rétoriky a vystupování před davy, porozumějte řeči těla a možnostem jejího používání. Naučte se, jak formovat silné argumenty, jak předat svou vizi i jak čelit nepříjemným situacím, které mohou nastat při veřejném vystupování. Zanechte v posluchačích silný dojem a získejte jejich důvěru. Ať už jste politik, manažer, majitel společnosti nebo učitel, kniha Rétorika pro lídry vám odhalí možnosti, jak zapůsobit na publikum a zmobilizovat je a iniciovat tak pozitivní změnu na všech úrovních vaší organizace. „Autorka Shel Leanneová provádí čtenáře poutavou formou počátky politické kariéry prvního Afroameričana v čele Spojených států, Baracka Obamy, který je odborníky i politiky uznáván a respektován jako výjimečný řečník. Na příkladech jeho nejslavnějších projevů představuje úspěšné a efektivní techniky verbální i neverbální komunikace, které si čtenáři mohou jednoduše osvojit. Doporučit lze knihu jak manažerům ve vedení firem, mladým i zkušeným politikům, tak také pracovníkům v neziskovém sektoru, kteří hledají inspiraci, jak předat svoje myšlenky, vize a ideje veřejnosti, zaměstnancům nebo voličům.“ —Barbora Petrová, lektorka politické komunikace, Campaigns.cz

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025126332

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 90 g - bílý

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele