Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Rozumíte svým zákazníkům?

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: David Müller Jan Bloudek Michal Henych Sláva Kubátová
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: duben 2013
Formát: 125 x 205 mm kniha 212 stran
Cena: 225 Kč ( 205 Kč bez DPH)
Ušetříte 64 Kč (22%)
Běžná cena 289 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho ještě dnes:

  • odebrat na prodejně Praha 4 - Háje
  • expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 30.3.2017 16:07

Anotace

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller, čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-258-1
  • EAN: 9788072612581

Informace:

Vydání 1. vydání

Publikace od stejného autora

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 309 Kč

Ušetříte: 68 Kč 22 %

Naše cena: 241 Kč

Spojovat či rozdělovat? - Organizování, koordinování a sdílení informací

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 359 Kč

Ušetříte: 79 Kč 22 %

Naše cena: 280 Kč

Kultura organizace je cestou ke strategii

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Spojovat či rozdělovat?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 187 Kč

Tajemství spolupráce v týmech

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 309 Kč

Ušetříte: 68 Kč 22 %

Naše cena: 241 Kč

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z managementu a marketingu

Autor: Jaroslav Beneš

Běžná cena: 120 Kč

Ušetříte: 19 Kč 16 %

Naše cena: 101 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Autor: Don Failla

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 357 Kč

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Reportování o společenské odpovědnosti podniku

Autor: Klára Kašparová

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily

Autor: Pavlíčková Monika

Běžná cena: 231 Kč

Ušetříte: 23 Kč 10 %

Naše cena: 208 Kč

Princip vděčnosti v byznysu

Autor: Gary Vaynerchuk

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Autor: Marek Merhaut

Běžná cena: 277 Kč

Ušetříte: 42 Kč 15 %

Naše cena: 235 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji,…

Autor: Richard Denny

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

49 marketingových tajemství

Autor: Ron Finklestein

Běžná cena: 378 Kč

Ušetříte: 83 Kč 22 %

Naše cena: 295 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 59 Kč 24 %

Naše cena: 185 Kč

Žijte a myslete kreativně

Autor: Vít Baloušek

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 350 Kč

Proč už neplatí tradiční marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 294 Kč

Ušetříte: 35 Kč 12 %

Naše cena: 259 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele