Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Slovník mediální komunikace

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2004
Formát: 328 stran
Cena: 353 Kč ( 321 Kč bez DPH)
Ušetříte 112 Kč (24%)
Běžná cena 465 Kč
Dostupnost:

Anotace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti.
Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7178-926-7
  • EAN: 9788071789260

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi

Irena Reifová a kol.: Slovník mediální komunikace

Součástí života moderního člověka je denní styk s komunikačními médii nejrůznějšího druhu. Ačkoliv prakticky na každou činnost se nějak kvalifikačně připravujeme, s daty získávanými



Přihlášení uživatele