Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Slovník teórie médií A-Ž

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Výprodej
Autor:
Vydavatel:
Jazyk: slovenština
Publikováno: 03/2012
Formát: 245x180x25 mm Kniha 352 stran
Cena: 357 Kč ( 325 Kč bez DPH)
Ušetříte 238 Kč (40%)
Běžná cena 595 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-8119-042-1
  • EAN: 9788081190421

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele