Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel: Filosofia
Publikováno: 2012
Formát: 1× kniha, 278 stran, anglicky
Cena: 172 Kč ( 156 Kč bez DPH)
Ušetříte 48 Kč (22%)
Běžná cena 220 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer.
V angličtině.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7007-353-7
  • EAN: 9788070073537

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele