Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Sociologie žurnalistiky

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 2004
Formát: 184 stran
Cena: 211 Kč běžně 277 Kč
Přidat 'Sociologie žurnalistiky' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice.
Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů. Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě.



Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7178-840-6
  • EAN: 9788071788409

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi

Brian McNair: Sociologie žurnalistiky
Brian Mc Nair vystudoval sociologii, ale dlouhá léta pak pracoval v oblasti mediálních studií. V předmluvě ke své knize, kterou vydalo pražské nakladatelství Portál, vyjadřuje názor, že „v široké


Přihlášení uživatele