Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Specifika podnikání malých a středních podniků v tuzemsku a zahraničí

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2010
Formát: A5 276 stran
Cena: 306 Kč ( 278 Kč bez DPH)
Ušetříte 54 Kč (15%)
Běžná cena 360 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků.Autor volně navazuje na svou předchozí knihu Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (2009) a zároveň předkládá čtenáři nová témata, která mají z hlediska významu značný ekonomický a společenský přesah (např. regulace podnikání jednotného trhu EU, obchodní formy podnikání, celní sklady, outsourcing, neziskové organizace, lobbing, korupce a další).Kniha je určena pro majitele a manažery malých a středních podniků, stejně tak ji mohou využít studenti všech škol s ekonomickým zaměřením, určitě bude vhodnou studijní pomůckou na vzdělávacích kurzech podnikatelů a manažerů, případně na rekvalifikačních kurzech. Zajímat však bude i ty, kteří zatím nepodnikají, ale uvažují, že by se v budoucnosti podnikání věnovali.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7357-534-2
  • EAN: 9788073575342

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele