Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Spojovat či rozdělovat? - Organizování, koordinování a sdílení informací

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: David Müller Jan Bloudek Sláva Kubátová Tomáš Bujna
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 10.12.2014
Formát: brožovaná; 125 x 205mm; 256 stran kniha
Cena: 280 Kč ( 255 Kč bez DPH)
Ušetříte 79 Kč (22%)
Běžná cena 359 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho ještě dnes:

  • odebrat na prodejně Praha 4 - Háje
  • expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.5.2017 17:12

Anotace

Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788072612789

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele