Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2010 (1. vydání)
Formát: 1× kniha, brožovaná, 193 stran, 15,5 × 22 cm, česky
Cena: 185 Kč ( 168 Kč bez DPH)
Ušetříte 59 Kč (24%)
Běžná cena 244 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-87269-12-1
  • EAN: 9788087269121

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele