Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Bělčík Martin Pavlík Marek
Vydavatel: Grada
Publikováno: 14.04.2010
Formát: 17×24 cm, 176 stran
Cena: 229 Kč ( 208 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (15%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 30.3.2017 04:41

Anotace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi a projekty CSR z České republiky. Přináší postupy a návody pro přípravu a realizaci CSR strategie v organizacích a snaží se i odpovědět na možnosti dalšího směrování tématu CSR v budoucnosti. Autoři knihy nahlížejí téma CSR z různých úhlů pohledu. Díky rozsahu svých dosavadních pracovních aktivit představují téma jak z perspektivy poradenské firmy nabízející služby v oblasti CSR, tak ze strany veřejné správy, která především využívá přínosů ze CSR aktivit, ale i z pohledu institucí akademické půdy, které analyzují dané téma a sledují jeho další vývoj.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3157-5
  • EAN: 9788024731575

Publikace od stejného autora

Podpora lokální ekonomiky - Využití skrytých potenciálů v regionech

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 50 Kč 15 %

Naše cena: 280 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 59 Kč 24 %

Naše cena: 185 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 357 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Břicháč Tom - Jak jsem zhubl 27 kg a jak můžety i VY!

Autor: Tomáš Kosačík

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma

Autor: Tomáš Kosačík

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Kreativní kočky

Autor: Marjorie Sarnat

Běžná cena: 139 Kč

Ušetříte: 31 Kč 22 %

Naše cena: 108 Kč

Řekněte si maňána!-I výkonní lidé potřebují pauzu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Žijte a myslete kreativně

Autor: Vít Baloušek

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 350 Kč

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Reklama

Autor: Roman Kobiela

Běžná cena: 287 Kč

Ušetříte: 63 Kč 22 %

Naše cena: 224 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji,…

Autor: Richard Denny

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Telemarketing v praxi - Jak profesionálně telefonovat se zákazníky – 2., aktualizované a rozšířené…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

49 marketingových tajemství

Autor: Ron Finklestein

Běžná cena: 378 Kč

Ušetříte: 83 Kč 22 %

Naše cena: 295 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Mezinárodní marketingový management

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 195 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 730 Kč

Ušetříte: 110 Kč 15 %

Naše cena: 620 Kč

Jak přivolat déšť-Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily

Autor: Pavlíčková Monika

Běžná cena: 231 Kč

Ušetříte: 23 Kč 10 %

Naše cena: 208 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 250 Kč

Ušetříte: 275 Kč 22 %

Naše cena: 975 Kč

Hrdina nebo psanec - Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 110 Kč 22 %

Naše cena: 389 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Reportování o společenské odpovědnosti podniku

Autor: Klára Kašparová

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Senior - zákazník budoucnosti-Marketing orientovaný na generaci 50+

Autor: Andreas Reidl

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Marek Pavlík, Ph.D. (*1974)
V roce 1997 absolvoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiu pracoval v marketingu a komunikaci u společnosti Pražské vodovody a kanalizace, a.s., kde se později také věnoval expanzní a akviziční politice firmy.
Roku 2003 spojil své další působení s poradenskou a vzdělávací společností M.C.TRITON, spol. s r.o., kde dodnes působí jako konzultant. Zabývá se především velkými změnovými projekty v různých segmentech organizací.
V roce 2004 absolvoval odbornou stáž na radnici v Portlandu (Oregon, USA), kde se mimo jiné věnoval projektům podporujícím společenskou odpovědnost organizací.
V roce 2009 obhájil na VŠE v Praze disertační práci na téma "Moderní přístupy v řízení organizací veřejné správy se zaměřením na projekty partnerství veřejného a soukromého sektoru" a získal titul Ph.D. v oboru Podniková ekonomika a management. Jeho práce byla mimo jiné zaměřena na další vývoj CSR koncepce a na podporu zkvalitňování veřejných služeb.
Je spoluautorem knih Facility management a Public Private Partnership (2007) a autorem řady odborných článků o společenské odpovědnosti organizací a modernizaci veřejné správy.
Ing. Martin Bělčík (*1968)
Fakultu obrany ekonomiky státu na Vysoké vojenské škole ve Vyškově absolvoval v roce 1994. Po studiu pracoval
v ekonomickém úseku Armády České republiky a Ministerstva obrany ČR.
V letech 1997 až 2001 absolvoval postgraduální studium na Vysoké škole ekonomické v Praze a Vojenské akademii v Brně se zaměřením na management, marketing a strategické řízení.
V roce 2003 byl ustanoven do pozice náměstka ministra obrany, kde se postupně zabýval problematikou reformy ozbrojených sil a obrannou politikou.
Od roku 2007 působí jako konzultant v oblasti strategického řízení, řízení procesů a řízení velkých změnových projektů. V rámci této praxe se podílel na popularizaci společenské odpovědnosti firem v oblasti veřejné správy a realizaci dílčích projektů v oblasti společenské odpovědnosti.
V současné době působí jako ředitel Kanceláře Asociace krajů České republiky.
Je autorem řady odborných článků o společenské odpovědnosti organizací.
Další členové autorského kolektivu:
Doc. Ing. Jitka Srpová, CSc. (*1957)
(spoluautorka kapitoly 5.2 a příloh A, B + stran 49-53)
Absolventka Fakulty výrobně-ekonomické na Vysoké škole ekonomické v Praze (1980), kandidátka ekonomických věd v oboru Ekonomika průmyslu (1992), docentka v oboru Podnikové hospodářství (1999). Je vedoucí sekce malých a středních podniků na Katedře managementu VŠE v Praze a garantem vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Odborně se zaměřuje na problematiku management, podnikání, malé a střední podniky, společenská odpovědnost firem. Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, např. Management - základy, prosperita, globalizace (Management Press, 2000), Podniková ekonomika (C. H. Beck, 2006), Podnikání malé a střední firmy (Grada, 2005, 2008), Základy podnikání (Grada, 2010). Je spoluautorkou vysokoškolských skript, autorkou odborných statí a též se účastní na výzkumných projektech.
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (*1974)
(spoluautor kapitoly 5.2 a příloh A, B + stran 49-53)
Absolvent Fakulty sociálně-ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V roce 2008 obhájil na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze disertační práci na téma Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Ve stejném roce získal za tuto práci Cenu prof. Františka Egermayera (v kategorii nejlepší disertační práce), kterou uděluje Česká společnost pro jakost. Působí jako odborný asistent na Katedře marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní v Praze. Odborně se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem a marketingové komunikace. Je garantem předmětu public relations na VŠFS. Je autorem nebo spoluautorem vysokoškolských

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele