Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Bělčík Martin Pavlík Marek
Vydavatel: Grada
Publikováno: 14.04.2010
Formát: 17×24 cm, 176 stran
Cena: 229 Kč ( 208 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (15%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 22.1.2017 19:46

Anotace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy v oblasti CSR, se současnou praxí a případovými studiemi a projekty CSR z České republiky. Přináší postupy a návody pro přípravu a realizaci CSR strategie v organizacích a snaží se i odpovědět na možnosti dalšího směrování tématu CSR v budoucnosti. Autoři knihy nahlížejí téma CSR z různých úhlů pohledu. Díky rozsahu svých dosavadních pracovních aktivit představují téma jak z perspektivy poradenské firmy nabízející služby v oblasti CSR, tak ze strany veřejné správy, která především využívá přínosů ze CSR aktivit, ale i z pohledu institucí akademické půdy, které analyzují dané téma a sledují jeho další vývoj.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3157-5
  • EAN: 9788024731575

Publikace od stejného autora

Správní věda. Teorie veřejné správy - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 387 Kč

Ušetříte: 23 Kč 6 %

Naše cena: 364 Kč

Podpora lokální ekonomiky - Využití skrytých potenciálů v regionech

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 50 Kč 15 %

Naše cena: 280 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 222 Kč

Ušetříte: 53 Kč 24 %

Naše cena: 169 Kč

Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 420 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 357 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Lovci hlav

Autor: Jo Nesbo

Běžná cena: 359 Kč

Ušetříte: 215 Kč 60 %

Naše cena: 144 Kč

Břicháč Tom - Jak jsem zhubl 27 kg a jak můžety i VY!

Autor: Tomáš Kosačík

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma

Autor: Tomáš Kosačík

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Kreativní kočky

Autor: Marjorie Sarnat

Běžná cena: 139 Kč

Ušetříte: 31 Kč 22 %

Naše cena: 108 Kč

Daně - výklad a praktické příklady 2015

Autor: Pavel Štohl

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 65 Kč 26 %

Naše cena: 184 Kč

Finanční účetnictví - pracovní sešit 2014

Autor: Pavel Štohl

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 65 Kč 26 %

Naše cena: 184 Kč

Základy účetnictví - pracovní sešit 2014

Autor: Pavel Štohl

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 52 Kč 26 %

Naše cena: 147 Kč

Řekněte si maňána!-I výkonní lidé potřebují pauzu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Sociální marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 65 Kč 22 %

Naše cena: 234 Kč

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 34 Kč 21 %

Naše cena: 126 Kč

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 2 Kč 3 %

Naše cena: 67 Kč

Jak stvořit pecku na trhu

Autor: Jonah Berger

Běžná cena: 170 Kč

Ušetříte: 5 Kč 3 %

Naše cena: 165 Kč

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 79 Kč 20 %

Naše cena: 320 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 2 Kč 4 %

Naše cena: 47 Kč

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 43 Kč 12 %

Naše cena: 306 Kč

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují…

Autor: Edgar K. Geffroy

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 59 Kč 20 %

Naše cena: 240 Kč

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání)

Autor: Hana Machková

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 37 Kč 12 %

Naše cena: 262 Kč

Zrádná nahodilost

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 5 Kč 3 %

Naše cena: 144 Kč

Srovnávací reklama

Autor: Ondřej Hruda

Běžná cena: 350 Kč

Ušetříte: 43 Kč 12 %

Naše cena: 307 Kč

Marketingové strategie

Autor: Helena Horáková

Běžná cena: 182 Kč

Ušetříte: 13 Kč 7 %

Naše cena: 169 Kč

Marketing v pojišťovnictví

Autor: Jaroslav Mesršmíd

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 37 Kč 12 %

Naše cena: 261 Kč

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Autor: Simon Hermann

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 59 Kč 20 %

Naše cena: 240 Kč

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 59 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 245 Kč 57 %

Naše cena: 184 Kč

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 57 Kč 20 %

Naše cena: 232 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 2 Kč 3 %

Naše cena: 67 Kč

Jak drahá je intuice?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 5 Kč 3 %

Naše cena: 144 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Ing. Marek Pavlík, Ph.D. (*1974)
V roce 1997 absolvoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiu pracoval v marketingu a komunikaci u společnosti Pražské vodovody a kanalizace, a.s., kde se později také věnoval expanzní a akviziční politice firmy.
Roku 2003 spojil své další působení s poradenskou a vzdělávací společností M.C.TRITON, spol. s r.o., kde dodnes působí jako konzultant. Zabývá se především velkými změnovými projekty v různých segmentech organizací.
V roce 2004 absolvoval odbornou stáž na radnici v Portlandu (Oregon, USA), kde se mimo jiné věnoval projektům podporujícím společenskou odpovědnost organizací.
V roce 2009 obhájil na VŠE v Praze disertační práci na téma "Moderní přístupy v řízení organizací veřejné správy se zaměřením na projekty partnerství veřejného a soukromého sektoru" a získal titul Ph.D. v oboru Podniková ekonomika a management. Jeho práce byla mimo jiné zaměřena na další vývoj CSR koncepce a na podporu zkvalitňování veřejných služeb.
Je spoluautorem knih Facility management a Public Private Partnership (2007) a autorem řady odborných článků o společenské odpovědnosti organizací a modernizaci veřejné správy.
Ing. Martin Bělčík (*1968)
Fakultu obrany ekonomiky státu na Vysoké vojenské škole ve Vyškově absolvoval v roce 1994. Po studiu pracoval
v ekonomickém úseku Armády České republiky a Ministerstva obrany ČR.
V letech 1997 až 2001 absolvoval postgraduální studium na Vysoké škole ekonomické v Praze a Vojenské akademii v Brně se zaměřením na management, marketing a strategické řízení.
V roce 2003 byl ustanoven do pozice náměstka ministra obrany, kde se postupně zabýval problematikou reformy ozbrojených sil a obrannou politikou.
Od roku 2007 působí jako konzultant v oblasti strategického řízení, řízení procesů a řízení velkých změnových projektů. V rámci této praxe se podílel na popularizaci společenské odpovědnosti firem v oblasti veřejné správy a realizaci dílčích projektů v oblasti společenské odpovědnosti.
V současné době působí jako ředitel Kanceláře Asociace krajů České republiky.
Je autorem řady odborných článků o společenské odpovědnosti organizací.
Další členové autorského kolektivu:
Doc. Ing. Jitka Srpová, CSc. (*1957)
(spoluautorka kapitoly 5.2 a příloh A, B + stran 49-53)
Absolventka Fakulty výrobně-ekonomické na Vysoké škole ekonomické v Praze (1980), kandidátka ekonomických věd v oboru Ekonomika průmyslu (1992), docentka v oboru Podnikové hospodářství (1999). Je vedoucí sekce malých a středních podniků na Katedře managementu VŠE v Praze a garantem vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Odborně se zaměřuje na problematiku management, podnikání, malé a střední podniky, společenská odpovědnost firem. Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, např. Management - základy, prosperita, globalizace (Management Press, 2000), Podniková ekonomika (C. H. Beck, 2006), Podnikání malé a střední firmy (Grada, 2005, 2008), Základy podnikání (Grada, 2010). Je spoluautorkou vysokoškolských skript, autorkou odborných statí a též se účastní na výzkumných projektech.
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (*1974)
(spoluautor kapitoly 5.2 a příloh A, B + stran 49-53)
Absolvent Fakulty sociálně-ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V roce 2008 obhájil na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze disertační práci na téma Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v ČR. Ve stejném roce získal za tuto práci Cenu prof. Františka Egermayera (v kategorii nejlepší disertační práce), kterou uděluje Česká společnost pro jakost. Působí jako odborný asistent na Katedře marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní v Praze. Odborně se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem a marketingové komunikace. Je garantem předmětu public relations na VŠFS. Je autorem nebo spoluautorem vysokoškolských

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele