Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Zadražilová Dana
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: Praha / 2010
Formát: B5 166 stran
Cena: 357 Kč ( 325 Kč bez DPH)
Ušetříte 63 Kč (15%)
Běžná cena 420 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Trvale udržitelný rozvoj a společensky odpovědné podnikání – to jsou velká témata, která souvisí s naléhavou snahou najít mechanismy řešení globálních problémů dnešního světa. Požadavek na společensky odpovědné podnikání otevírá závažné otázky, např.: Co je cílovou funkcí podnikání a jakou odpovědnost na sebe podniky skutečně mohou brát? Lze se spolehnout na tržní mechanismus? Jaké formy regulace a vládnutí jsou adekvátní dnešní globalizované světové ekonomice? Myšlenka odpovědného podnikání se objevuje jako důsledek společenského tlaku, společenské objednávky na rozšíření záběru firemních strategií a změnu myšlení podnikových stratégů. Cílem publikace je zhodnotit potenciální přínos této myšlenky jako regulačního mechanismu, který může usměrnit chování aktérů v tržním prostředí ve prospěch dlouhodobé stability a udržitelnosti. prof. Ing. DANA ZADRAŽILOVÁ, CSc. Autorka je profesorkou mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze. V současné době vykonává funkci děkanky této fakulty. Ve své vědecké a pedagogické činnosti se specializuje na oblast řízení nadnárodních společností, otázky konkurenceschopnosti a mezinárodních strategií uskutečňovaných v různém kulturním kontextu. Je autorkou řady monografií, které jsou zaměřeny na problematiku mezinárodního managementu, řízení maloobchodních firem a vývoje odvětví obchodu. Působí jako členka Vědecké rady Fakulty managementu v Jindřichově Hradci a Fakulty mezinárodních vztahů Ekonomické univerzity v Bratislavě. Je rovněž členkou představenstva Svazu obchodu a cestovního ruchu. Za svou činnost byla v roce 2008 oceněna Zlatým dukátem udělovaným časopisem Moderní obchod, a to v kategorii Osobnost českého obchodu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-192-5
  • EAN: 9788074001925

Publikace od stejného autora

Governance v kontextu globalizované ekonomiky a společnosti

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 698 Kč

Ušetříte: 174 Kč 25 %

Naše cena: 524 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak drahá je nepoctivost?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Autor: Moudrý Marek

Běžná cena: 330 Kč

Ušetříte: 86 Kč 26 %

Naše cena: 244 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Muzea a galerie. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 730 Kč

Ušetříte: 110 Kč 15 %

Naše cena: 620 Kč

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Sebranka

Autor: Torey Hayden

Běžná cena: 284 Kč

Ušetříte: 17 Kč 6 %

Naše cena: 267 Kč

Vytvořte si vlastní značku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 183 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Public relations a politika - Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Autor: Lionel Salem

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele