Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Společenská odpovědnost podniků. Transparentnost a etika podnikání.

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Zadražilová Dana
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: Praha / 2010
Formát: B5 166 stran
Cena: 357 Kč ( 325 Kč bez DPH)
Ušetříte 63 Kč (15%)
Běžná cena 420 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Trvale udržitelný rozvoj a společensky odpovědné podnikání – to jsou velká témata, která souvisí s naléhavou snahou najít mechanismy řešení globálních problémů dnešního světa. Požadavek na společensky odpovědné podnikání otevírá závažné otázky, např.: Co je cílovou funkcí podnikání a jakou odpovědnost na sebe podniky skutečně mohou brát? Lze se spolehnout na tržní mechanismus? Jaké formy regulace a vládnutí jsou adekvátní dnešní globalizované světové ekonomice? Myšlenka odpovědného podnikání se objevuje jako důsledek společenského tlaku, společenské objednávky na rozšíření záběru firemních strategií a změnu myšlení podnikových stratégů. Cílem publikace je zhodnotit potenciální přínos této myšlenky jako regulačního mechanismu, který může usměrnit chování aktérů v tržním prostředí ve prospěch dlouhodobé stability a udržitelnosti. prof. Ing. DANA ZADRAŽILOVÁ, CSc. Autorka je profesorkou mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze. V současné době vykonává funkci děkanky této fakulty. Ve své vědecké a pedagogické činnosti se specializuje na oblast řízení nadnárodních společností, otázky konkurenceschopnosti a mezinárodních strategií uskutečňovaných v různém kulturním kontextu. Je autorkou řady monografií, které jsou zaměřeny na problematiku mezinárodního managementu, řízení maloobchodních firem a vývoje odvětví obchodu. Působí jako členka Vědecké rady Fakulty managementu v Jindřichově Hradci a Fakulty mezinárodních vztahů Ekonomické univerzity v Bratislavě. Je rovněž členkou představenstva Svazu obchodu a cestovního ruchu. Za svou činnost byla v roce 2008 oceněna Zlatým dukátem udělovaným časopisem Moderní obchod, a to v kategorii Osobnost českého obchodu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-192-5
  • EAN: 9788074001925

Publikace od stejného autora

Governance v kontextu globalizované ekonomiky a společnosti

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 698 Kč

Ušetříte: 174 Kč 25 %

Naše cena: 524 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 12 Kč

Ušetříte: 2 Kč 18 %

Naše cena: 10 Kč

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 10 Kč

Ušetříte: 1 Kč 15 %

Naše cena: 8 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 10 Kč

Ušetříte: 2 Kč 18 %

Naše cena: 8 Kč

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 18 Kč

Ušetříte: 3 Kč 18 %

Naše cena: 15 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 18 Kč

Ušetříte: 3 Kč 18 %

Naše cena: 15 Kč

Online marketing

Běžná cena: 11 Kč

Ušetříte: 3 Kč 25 %

Naše cena: 8 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 21 Kč

Ušetříte: 5 Kč 26 %

Naše cena: 15 Kč

Princip vděčnosti v byznysu

Autor: Gary Vaynerchuk

Běžná cena: 9 Kč

Ušetříte: 2 Kč 23 %

Naše cena: 7 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 8 Kč

Ušetříte: 2 Kč 26 %

Naše cena: 6 Kč

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Reportování o společenské odpovědnosti podniku

Autor: Klára Kašparová

Běžná cena: 11 Kč

Ušetříte: 3 Kč 27 %

Naše cena: 8 Kč

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Zrádná nahodilost

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 5 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 5 Kč

Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Autor: Michael Hammer

Běžná cena: 15 Kč

Ušetříte: 4 Kč 25 %

Naše cena: 12 Kč

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 10 Kč

Ušetříte: 3 Kč 25 %

Naše cena: 8 Kč

Webová režie: Základy koncepčního myšlení u online projektů

Autor: Michal Hudeček

Běžná cena: 0 Kč

Naše cena: 0 Kč

Fundraising - pro neziskové organizace

Autor: Boukal Petr A Kolektiv

Běžná cena: 12 Kč

Ušetříte: 2 Kč 18 %

Naše cena: 10 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 9 Kč

Ušetříte: 2 Kč 18 %

Naše cena: 7 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Autor: Don Failla

Běžná cena: 5 Kč

Ušetříte: 2 Kč 28 %

Naše cena: 4 Kč

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 16 Kč

Ušetříte: 5 Kč 29 %

Naše cena: 11 Kč

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 9 Kč

Ušetříte: 2 Kč 18 %

Naše cena: 7 Kč

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují…

Autor: Edgar K. Geffroy

Běžná cena: 11 Kč

Ušetříte: 3 Kč 25 %

Naše cena: 8 Kč

Vytvořte si vlastní značku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 7 Kč

Ušetříte: 1 Kč 9 %

Naše cena: 6 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 2 Kč

Ušetříte: 0 Kč 9 %

Naše cena: 2 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 14 Kč

Ušetříte: 4 Kč 25 %

Naše cena: 11 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele