Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Sport Marketing, 4th ed.

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: S. Hardy
Vydavatel: Human Kinetics Europe Ltd
Publikováno: 2014
Formát: Hardback 504 stran
Cena: 2 619 Kč ( 2 381 Kč bez DPH)
Ušetříte 291 Kč (10%)
Běžná cena 2 910 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 28 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 28 pracovních dnů.

Anotace

This latest edition of Sport Marketing has been streamlined and updated to keep pace with the latest information and issues in the competitive world of sport marketing. This text maintains its position as the best-selling and original text in the field, continuing to direct students to a better understanding of the theoretical backbone that makes sport marketing such a unique and vibrant subject to study. Heavily updated with more contributions from industry professionals and emphasis on social media platforms that have revolutionised the field in recent years, this edition contains practical material that prepares students for careers in sport marketing. Lecturers may also take advantage of the student web study guide and complete package of ancillaries to enhance learning and presentation of core concepts.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9781450424981

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele