Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 23.10.2014
Formát: 1x kniha (vázaná) 550 stran
Cena: 407 Kč běžně 550 Kč
Přidat 'Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.
Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty.

Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788020023728

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele