Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Pavel Zahrádka
Vydavatel: Academia
Jazyk: čeština
Publikováno: 23.10.2014
Formát: 1x kniha (vázaná) 550 stran
Cena: 407 Kč ( 370 Kč bez DPH)
Ušetříte 143 Kč (26%)
Běžná cena 550 Kč
Dostupnost: Skladem (3ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (3ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 28.4.2017 16:22

Anotace

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.
Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty.

Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788020023728

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele