Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Srovnávací reklama

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Ondřej Hruda
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Jazyk: čeština
Publikováno: 20.10.2015
Formát: brožovaná; 152 stran kniha
Cena: 298 Kč ( 271 Kč bez DPH)
Ušetříte 52 Kč (15%)
Běžná cena 350 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace



Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.
Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů.
V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-561-9
  • EAN: 9788074005619

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele