Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Staňte se značkou!

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Catherine Kaputa
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: říjen 2011 1. vydání
Formát: 145 x 205 mm Kniha 240 stran
Cena: 296 Kč ( 269 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (22%)
Běžná cena 379 Kč
Dostupnost: Nedostupné

Informace o dostupnosti

Produkt v současné chvíli nelze objednat z důvodu delší dostupnosti, či úplného rozebrání.

Anotace

Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat. Americká konzultantka, mj. i manažerka veleúspěšné kampaně I ¦ New York, zasvěcuje čtenáře do tajů strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky. Překlad z angličtiny Michal Čakrt. Vaše osobní značka je něco více než jen vaše jméno, identita a image. Je to souhrn toho, co musíte dělat, abyste se odlišili, a čím můžete „prorazit“ na pracovním trhu a udržet se ve hře, je to vaše sdělení, prezentace sebe sama a vaše marketingová strategie, je to vaše největší aktivum. Mít silnou osobní značku znamená mít větší vliv na svůj profesní osud.Vrcholoví manažeři renomovaných firem i další jejich zaměstnanci, známí umělci, politici, sportovci a hvězdy zábavního průmyslu využívají své osobní značku k tomu, aby si zajistili nejen větší úspěch a postavení na „svém“ trhu, ale i prestiž a vyšší finanční ohodnocení. Systematicky a cíleně si pomocí vhodně zvolené strategie vytvářejí nezaměnitelné, jedinečné postavení ve svém oboru působnosti. Seznámíte-li se s životními osudy některých ikon ze světa korporací, uměleckého světa či světa showbusinessu, zjistíte, že tito lidé se k úspěchu nepropracovali jen svou pílí a usilovnou prací nebo že měli jen štěstí. Dozvíte se, že jejich úspěch byl z nemalé části výsledkem vědomého, soustředěného úsilí o vytvoření vlastní osobní značky, které je nakonec katapultovalo mezi úspěšné jedince a známé celebrity.Catherine Kaputa – konzultantka a autorka několika knih na téma osobního brandingu – ve své knize Staňte se značkou! Osobní branding anebJak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch (její české vydání připravilo nakladatelství Management Press, brož., 240 str., doporučená cena 379 Kč, z angličtiny ji přeložil M. Čakrt) odkrývá „tajemství“ osobního brandingu, jež pomohou dosáhnout cílů těm, kteří se chtějí stát tvůrci vlastní značky, chtějí definovat svou profesní i osobní identitu, a snáze tak uspět v dnešním dynamickém prostředí nabitém nečekanými výzvami a zvraty. Jak si udělat vlastní brandový audit, jak si vypracovat strategii, která poskytne lidem důvod, aby si vybrali právě vás, a ne vašeho konkurenta, jak vytvořit ze své značky zážitek – to jsou opravdu jen některé z otázek, na něž se vám dostane plné a uspokojivé odpovědi.Staňte se značkou! předkládá deset strategií brandingu a krok za krokem ukazuje, jak je uplatnit při budování své vlastní značky. Staňte se značkou! je tím správným praktickým průvodcem na cestě k úspěchu ve světě byznysu i v jakémkoli jiném oboru, který jste si zvolili. Pracovat na vlastní značce neznamená měnit to, kým jste, nýbrž se stát tím, kým můžete být! Catherine Kaputa se osobnímu brandingu věnuje již více než dvacet let. První zkušenosti z oblasti řízení značky získala ve společnosti Trout & Ries Advertising, ve společnosti Wells, Rich, Green pak vedla mnoha cenami ověnčenou kampaň „I¦ NY“ a přednášela o řízení značky na New York University. Je majitelkou firmy SelfBrand LLC. Pracuje jako kouč v mnoha korporacích a často vystupuje jak na různých konferencích týkajících se rozvoje osobní značky, tak i v televizních programech ABC, NBC či MSNBC.Je autorkou knihy Staňte se značkou! Osobní branding anebJak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch, za jejíž první vydání získala v roce 2007 cenu Bena Franklina a cenu IPPY (Independent Publisher Book Award).S

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-234-5
  • EAN: 9788072612345

Informace:

1. vydání Vydání

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (Ed.)

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 310 Kč

E-komerce internetový a mobil marketing - Od A do Z

Autor: Jiří Sedláček

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 58 Kč 13 %

Naše cena: 391 Kč

Jak získávat klienty a zákazníky - Referenční byznys

Autor: Marián Olej

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Marketing - Výklad pojmov

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 596 Kč

Ušetříte: 89 Kč 15 %

Naše cena: 507 Kč

Management podle Druckera

Autor: Haas Edersheim Elizabeth

Běžná cena: 450 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 351 Kč

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 101 Kč 22 %

Naše cena: 358 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Jak drahá je intuice?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Nekomplikujte to! - Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují…

Autor: Edgar K. Geffroy

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Malé velké věci - 163 způsobů jak dosáhnout excelentnosti

Autor: Peters Tom

Běžná cena: 699 Kč

Ušetříte: 154 Kč 22 %

Naše cena: 545 Kč

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Autor: Tony Cram

Běžná cena: 379 Kč

Ušetříte: 83 Kč 22 %

Naše cena: 296 Kč

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 97 Kč 22 %

Naše cena: 342 Kč

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 32 Kč 12 %

Naše cena: 237 Kč

Brand New - Nová podoba značek

Autor: Olins Wally

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Strategické válečné hry v podnikání

Autor: Gilad Benjamin

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Autor: Michael Hammer

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Zrádná nahodilost

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Marketing v pojišťovnictví

Autor: Jaroslav Mesršmíd

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Autor: Viestová Kristína

Běžná cena: 377 Kč

Ušetříte: 57 Kč 15 %

Naše cena: 320 Kč

Management v deseti slovech - Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco

Autor: Terry Leahy

Běžná cena: 469 Kč

Ušetříte: 103 Kč 22 %

Naše cena: 366 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu (2., aktualizované a doplněné vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Srovnávací reklama

Autor: Ondřej Hruda

Běžná cena: 350 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 298 Kč

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele