Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategic Advertising Management 4th Ed.

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2012
Formát: paperback 416 stran
Cena: 1 730 Kč ( 1 573 Kč bez DPH)
Dostupnost:

Anotace

Strategic Advertising Management offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. The authors present an overview of 'how advertising works' and what is required from a manager's perspective, in the development of an effective communication plan. The new edition has been fully updated with more coverage of new media throughout the text and the inclusion of a section on advertising for social marketing. Online Resource Centre For Students: Flashcard glossary Additional questions Further reading updates Web links Links to video Examples of Advertising For Lecturers: Suggested IPA case histories Suggested classroom exercises PowerPoint slides

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9780199605583

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele