Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategické řízení firemních informací, Teorie pro praxi

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Drdla Drdla Miloš
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: Praha / 2003
Formát: B5 208 stran
Cena: 374 Kč ( 340 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (15%)
Běžná cena 440 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7179-730-8
  • EAN: 9788071797302

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele