Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: česky
Formát: 17×24 cm, 368 stran 368 stran
Cena: 421 Kč ( 383 Kč bez DPH)
Ušetříte 74 Kč (15%)
Běžná cena 495 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4670-8
  • EAN: 9788024746708

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele