Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: česky
Formát: 17×24 cm, 368 stran 368 stran
Cena: 421 Kč běžně 495 Kč
Přidat 'Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

Na prodejně: (za běžnou cenu)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4670-8
  • EAN: 9788024746708

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele