Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Horáková Iveta
Vydavatel: Management Press
Publikováno: Praha / 2008
Formát: A5 256 stran
Cena: 342 Kč ( 311 Kč bez DPH)
Ušetříte 97 Kč (22%)
Běžná cena 439 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 27.4.2017 04:41

Anotace

"Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy."

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-178-2
  • EAN: 9788072611782

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele