Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Mauborgne Renée W. Chan Kim
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 30.9.2015
Formát: vázaná s přebalem; 170 x 240 mm; 284 stran kniha
Cena: 358 Kč ( 325 Kč bez DPH)
Ušetříte 101 Kč (22%)
Běžná cena 459 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (3ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (3ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 28.2.2017 05:46

Anotace

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.
Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.
Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší.
Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku.
Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí.
Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“.
Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-295-6
  • EAN: 9788072612956

Publikace od stejného autora

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 97 Kč 22 %

Naše cena: 342 Kč

Strategie modrého oceánu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 14 Kč 6 %

Naše cena: 215 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Leopold Bauer - Heretik moderní architektury

Autor: Jindřich Vybíral

Běžná cena: 1 650 Kč

Ušetříte: 429 Kč 26 %

Naše cena: 1 221 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Učíme ekonomii 90.let

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 380 Kč

Ušetříte: 57 Kč 15 %

Naše cena: 323 Kč

Aenigma / Sto let antroposofického umění

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 690 Kč

Ušetříte: 372 Kč 22 %

Naše cena: 1 318 Kč

Co se skrývá za značkou? Historická encyklopedie podnikatelů

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 80 Kč 20 %

Naše cena: 318 Kč

Pivopedie

Autor: Radek Diestler

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Kronika sci-fi

Běžná cena: 949 Kč

Ušetříte: 228 Kč 24 %

Naše cena: 721 Kč

Vedení procesu změny - Osm kroků úspěšné transformace podniku v turbulentní ekonomice

Autor: John P. Kotter

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Malá škola degustace vína

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Encyklopedie posilování - Anatomie - 150 tréninkových plánů, 125 posilovacích a strečinkových…

Autor: Hollis Liebman

Běžná cena: 799 Kč

Ušetříte: 176 Kč 22 %

Naše cena: 623 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

O sýrech - Správné uchovávání, podávání, recepty a párování s nápoji

Autor: Fiona Beckettová

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 100 Kč 20 %

Naše cena: 399 Kč

Dějiny Mongolska

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem

Autor: M. Křivánek

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 129 Kč 30 %

Naše cena: 300 Kč

Islámský stát - Uvnitř armády teroru

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Tajemství facilitace

Autor: Michael Wilkinson

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Posilování bez nářadí

Autor: Ingo Froböse

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Hedvábník (brož.)

Autor: Robert Galbraith (Joanne K. Rowling)

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Tak to dělá Virgin - Jak se královsky bavit a budovat přitom úspěšnou firmu

Autor: Richard Branson

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Ekonomie evropské integrace - 4. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

K-Taping

Autor: Birgit Kumbring

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 96 Kč 24 %

Naše cena: 302 Kč

Improvizace ve škole - Didaktika improvizace pro rozvoj osobnosti žáků středních škol

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Jak rychle zbohatnout - Osvědčené rady i špinavé triky podnikatele na odpočinku

Autor: Andrej Prešovský

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Základy neurologie - 7. vydání

Autor: Zdeněk Ambler

Běžná cena: 900 Kč

Ušetříte: 198 Kč 22 %

Naše cena: 702 Kč

Krizové situace výchovy a výuky

Autor: Jan Svoboda , Leona Němcová

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 52 Kč 26 %

Naše cena: 147 Kč

5 kroků k úspěšnému projektu - 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Umění rozjezdu

Autor: Guy Kawasaki

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 56 Kč 20 %

Naše cena: 224 Kč

Naučte se fotografovat dobře - Kompozice

Autor: Bryan Peterson

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 86 Kč 20 %

Naše cena: 343 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele