Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Mauborgne Renée W. Chan Kim
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 30.9.2015
Formát: vázaná s přebalem; 170 x 240 mm; 284 stran kniha
Cena: 358 Kč ( 325 Kč bez DPH)
Ušetříte 101 Kč (22%)
Běžná cena 459 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (3ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (3ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 6.12.2016 23:11

Anotace

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.
Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.
Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší.
Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku.
Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí.
Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“.
Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-295-6
  • EAN: 9788072612956

Publikace od stejného autora

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 97 Kč 22 %

Naše cena: 342 Kč

Strategie modrého oceánu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 14 Kč 6 %

Naše cena: 215 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Etika v podnikání a hodnoty trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 329 Kč

Ušetříte: 49 Kč 15 %

Naše cena: 280 Kč

Ředitel současné školy

Autor: Václav Trojan

Běžná cena: 365 Kč

Ušetříte: 80 Kč 22 %

Naše cena: 285 Kč

Jak číst účetní výkazy - Základy českého účetnictví a výkaznictví (2., aktualizované a rozšířené…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

IT v řízení podniku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Autor: Radek Tahal

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 44 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Zamrzlá produktivita - Proč produktivita práce stagnuje a co se s tím da dělat?

Autor: Miloš Toman

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 89 Kč 24 %

Naše cena: 280 Kč

Techniky projektového řízení a finanční analýza projektů - Nejen pro ekonomy

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 290 Kč

Ušetříte: 44 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Nekomplikujte to! - Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Lidské zdroje v produktovém managementu

Autor: Zuzana Wroblowská

Běžná cena: 238 Kč

Ušetříte: 36 Kč 15 %

Naše cena: 202 Kč

Logistika - Základy logistiky

Autor: Alena Oudová

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Na co lidé slyší - Tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat

Autor: Simon Lancaster

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 89 Kč 24 %

Naše cena: 280 Kč

Průmysl 4.0 - Výzva pro Českou republiku

Autor: Vladimír Mařík

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 93 Kč 24 %

Naše cena: 296 Kč

Jak blafovat o managementu

Autor: John Winterson Richards

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Dynamické vytváření cen a alokace zdrojů

Autor: Petr Fiala

Běžná cena: 358 Kč

Ušetříte: 54 Kč 15 %

Naše cena: 304 Kč

Průvodce moderního náčelníka-Management pro pokročilé - Management pro pokročilé

Autor: Jiří Plamínek

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 60 Kč 24 %

Naše cena: 189 Kč

Personalistika pro manažery a personalisty (2., aktualizované a doplněné vydání)

Autor: Martin Šikýř

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Distribuce humanitární pomoci a udržitelnost subjektů v humanitární operaci

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 230 Kč

Ušetříte: 37 Kč 16 %

Naše cena: 193 Kč

Výrobní a logistické procesy v podnikání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Public Management - V teorii a praxi

Autor: David Špaček

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Jak se stát ještě lepším manažerem

Autor: Armstrong Michael

Běžná cena: 332 Kč

Ušetříte: 40 Kč 12 %

Naše cena: 292 Kč

O byznysu a kariéře - A jak v nich zvítězit

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Projektový management - Systémový přístup k řízení projektů (3., aktualizované a rozšířené vydání)

Autor: Alena Svozilová

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Princip hokejky - Čtyři kroky k úspěšnému byznysu

Autor: Martin Bobby

Běžná cena: 389 Kč

Ušetříte: 93 Kč 24 %

Naše cena: 296 Kč

Základy moderního managementu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 101 Kč 24 %

Naše cena: 318 Kč

Management v inženýrství údržby (2. doplněné vydání)

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 598 Kč

Ušetříte: 90 Kč 15 %

Naše cena: 508 Kč

Learning Puppet: A Guide to Configuration Management and Automation 4

Autor: Rhett, J.

Běžná cena: 1 300 Kč

Naše cena: 1 300 Kč

Základy metody projektového řízení PRINCE2

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 045 Kč

Ušetříte: 157 Kč 15 %

Naše cena: 888 Kč

Inovace je rozhodnutí - Kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu

Autor: Adam Novák

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele