Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategie modrého oceánu

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2005
Formát: B5 240 stran
Cena: 327 Kč běžně 439 Kč
Nedostupné

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě ""hodnotové inovace"", vytváření a ovládnutí ""modrých oceánů"" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prémiové ""Knihovně světového managementu""."

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7261-128-3
  • EAN: 9788072611287

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Muž a žena
Apríl? Ani omylem

Přihlášení uživatele