Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Strategie modrého oceánu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: Praha / 2005
Formát: B5 240 stran
Cena: 342 Kč ( 311 Kč bez DPH)
Ušetříte 97 Kč (22%)
Běžná cena 439 Kč
Dostupnost:

Anotace

"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě ""hodnotové inovace"", vytváření a ovládnutí ""modrých oceánů"" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prémiové ""Knihovně světového managementu""."

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7261-128-3
  • EAN: 9788072611287

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele