Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Strategie nákupu - krok za krokem

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Červený Hanzelková Keřkovský Němeček
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Publikováno: 11.10.2013
Formát: brožovaná 176 stran
Cena: 416 Kč ( 378 Kč bez DPH)
Ušetříte 74 Kč (15%)
Běžná cena 490 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 4 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 4 pracovních dnů.

Anotace



Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody.
V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd.
Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie.
Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík.
Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-414-8
  • EAN: 9788074004148

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Abeceda mzdové účetní 2014

Autor: Kolektiv

Běžná cena: 659 Kč

Ušetříte: 145 Kč 22 %

Naše cena: 514 Kč

ODHAD HODNOTY NEMOVITOSTÍ

Autor: Zbyněk Zazvonil

Běžná cena: 460 Kč

Ušetříte: 55 Kč 12 %

Naše cena: 405 Kč

Efektivní financování rozvoje podnikání

Autor: Režňáková Mária

Běžná cena: 89 Kč

Ušetříte: 13 Kč 15 %

Naše cena: 76 Kč

Finance v globální ekonomice II: Měnová a kurzová politika

Autor: Jílek Josef

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 22 Kč 15 %

Naše cena: 127 Kč

Finance v globální ekonomice I: Peníze a platební styk

Autor: Jílek Josef

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 60 Kč 15 %

Naše cena: 339 Kč

Teorie a praxe firemních financí-aktualizované vydání - aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 299 Kč

Ušetříte: 286 Kč 22 %

Naše cena: 1 013 Kč

Oceňování podniku a standardy hodnoty

Autor: Krabec Tomáš

Běžná cena: 539 Kč

Ušetříte: 81 Kč 15 %

Naše cena: 458 Kč

Řízení zásob

Autor: Stuart Emmett

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 425 Kč

Ušetříte: 64 Kč 15 %

Naše cena: 361 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3.,…

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Jak účinně oslovit média

Autor: Jan Tomandl

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Reklama

Autor: Roman Kobiela

Běžná cena: 287 Kč

Ušetříte: 63 Kč 22 %

Naše cena: 224 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Jak na média

Autor: Jan Pospíšil

Běžná cena: 220 Kč

Ušetříte: 57 Kč 26 %

Naše cena: 163 Kč

Reportování o společenské odpovědnosti podniku

Autor: Klára Kašparová

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 117 Kč 26 %

Naše cena: 332 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele