Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Tourism : Principles, Practices, Philosophies

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel: John Wiley and Sons Ltd
Cena: 6 620 Kč ( 6 018 Kč bez DPH)
Ušetříte -68 Kč (-1%)
Běžná cena 6 552 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 28 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 28 pracovních dnů.

Anotace

The 12 th Edition of Tourism: Principles, Practices, Philosophies explores major concepts in tourism, what makes tourism possible, and how tourism can become an important factor in the wealth of any nation. It is written in global terms, making it appropriate not only in the US but also for our subsidiary markets. It provides an overview of the principles, practices, and philosophies that affect the cultural, social, economic, psychological, and marketing aspects of human travel and the tourism industry. It looks at all aspects of the industry that serves travelers. The 12th Edition is an overall update of this leading comprehensive tourism text. Because the tourism industry changes so rapidly, the revision involves adding new developments, updating data, updating profiles, expanding some sectors, adding new web sites, adding selected references, and expanding the glossary.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9781118071779

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele