Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Tři pilíře úspěšného manažera

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 24.04.2008
Formát: 17×24 cm, 224 stran
Cena: 271 Kč běžně 319 Kč
Přidat 'Tři pilíře úspěšného manažera' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Pokud chcete být opravdu úspěšnými manažery, nejen dobrými, ale jedněmi z nejlepších, musíte za prvé umět zacházet s problémy, úkoly a penězi (mít tzv. IQ - inteligenční kvocient), za druhé umět výborně jednat a zacházet s lidmi a se sebou samými (mít tzv. EQ - emoční kvocient) a za třetí umět získávat moc k uskutečňování věcí (mít tzv. PQ - ''politický'' kvocient). V této čtivé a chytré knížce zjistíte, jak být v těchto oblastech co nejlepší, na co se zaměřit, co dělat jinak a lépe. Budete postupovat od praktických znalostí a schopností, které jsou spojeny s řešením problémů, zvládáním úkolů a řízením financí, přes dovednosti spjaté s vedením a řízením lidí a sebe samého, až po schopnosti pro věci získat podporu a realizovat je. Tato poslední složka je pro skutečný úspěch nezbytná a často odlišuje sympatické, ale jen dobré manažery, od těch nejúspěšnějších. Využijte svého potenciálu, tato kniha vám v tom pomůže!

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-2400-3
  • EAN: 9788024724003

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Jo Owen
Pracoval pro více než osmdesát nejlepších a několik nejhorších organizací ve světě. Řídil různé podniky v Japonsku, v Americe i v Evropě a spoluzaložil několik neziskových organizací, včetně Teach First (Nejprve učit - organizace umísťující nejlepší absolventy britských univerzit do problémových středních škol, aby se tam naučili manažerským a vůdcovským dovednostem), Future Leaders (Budoucí lídři) a Start Up (Začátek cesty), byl partnerem Andersen Consulting a je hlavním partnerem Leadership Partnership (zhruba Partnerství v leadershipu). Kromě dalších publikací je autorem bestsellerů How To Lead (česky Jak se stát úspěšným lídrem. Leadership v praxi. Praha, Grada Publishing 2006) a Management Stripped Bare (Management svlečený do naha).


Přihlášení uživatele