Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Tvorba business modelů-Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev - Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev

Autor:

(2x)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Formát: 225x190 / 288 stran - brožovaná, šitá nitmi Kniha 288 stran
Cena: 447 Kč běžně 599 Kč
Přidat 'Tvorba business modelů-Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev - Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev' do košíku

Dostupnost:

Na prodejně: (za běžnou cenu)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. "Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání." - Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures:

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788026504252

Informace:

Věk od 15
Komercni_priorita 0
Počet tiskových stran - příloha 0
Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně
Druh papíru - blok bezdřevý ofset 90 g - bílý

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele