Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Univerzální principy designu-125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2011 (1. vydání)
Formát: 1× kniha, brožovaná, 272 stran, 22,1 × 25,9 cm, česky
Cena: 311 Kč ( 283 Kč bez DPH)
Ušetříte 88 Kč (22%)
Běžná cena 399 Kč
Dostupnost:

Anotace

125 způsobů jak ovlivnit přitažlivost,použitelnost a vnímání designu Ať už vedete marketingovou kampaň, tvoříte videohru či rozhraní webu, nebo třeba připravujete muzejní expozici, potřebujete univerzální vodítka, díky kterým vaše dílo publikum zaujme a usnadní mu jeho používání. Tato obecná pravidla jsou průmětem znalostí mnoha teoretických i praktických vědních disciplín od kognitivní psychologie přes antropologii až třeba po matematiku. Věhlasní autoři vás s těmito neměnnými pravidly důkladně obeznámí a naučí vás je využívat. Na řadě příkladů a ilustrací z praxe pochopíte, kterých aspektů se má váš design držet, a jakých se naopak vyvarovat. Kniha vám tak poslouží jako cenná ucelená studnice klíčových expertních informací, kdykoli se pustíte do nového projektu. S knihou se mimo jiné dozvíte: - Proč lidé lépe vnímají antropomorfní formy a červenou barvu - Jak v reklamní kampani účinně využívat zakořeněných archetypů - V jakých případech je účelné zarovnávat objekty vůči jejich okrajům - Jak výška a úhel pohledu ovlivňují kreativitu a vnímání produktu - Který druh internetové reklamy je z pohledu uživatele nejvýhodnější - Jakými technikami zatraktivnit interiér kavárny či prodejny - Jaké jsou nejčastější zdroje chyb a špatného užívání designu - Kde leží kompromis mezi flexibilitou a použitelností produktu - Kdy a jak v designu zohlednit selektivní percepci a interferenční efekty - Co ovlivňuje čitelnost textu a proč bývá obrazová informace údernější - Která pravidla a techniky využít při tvorbě nového layoutu O autorech: William Lidwell přednáší a poskytuje konzultace v oblasti designu a psychologie. Zajímá se zejména o interdisciplinární design a způsoby, jakými firmy dosahují inovací. Kritina Holdenová je technickou vedoucí Divize testování a analýzy použitelnosti (UTAF) Johnsonova vesmírného střediska NASA a mimořádnou profesorkou na Houstonské univerzitě Clear Lake. Jill Butlerová pracovala jako de­signérka a konzultantka pro různé organizace. V roce 2002 založila Stuff Creators Design Studio, mimoto vyučuje design, DTP a typografii na dvou vysokých školách.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025135402

Informace:

Barevnost - blok tisk 4 barvami oboustranně
Druh papíru - blok křídový matný 115g

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele