Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 08/2017
Formát: vázaná; 150 x 210 mm; 144 stran kniha
Cena: 208 Kč běžně 245 Kč
Přidat 'Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace.
Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska.
Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-271-0469-7
  • EAN: 9788027104697

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele